Gå til innhold

å så fantastisk;)....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde time i dag på genetisk veiledning

på haukeland pga fare for at barnet kan arve en hjertesykdom fra far. Ble møtt av en utrolig grei person som forklarte og tok godt vare på både meg og samboeren min på tross av at dette er en veldig skjelden sykdom som de normalt ikke er borti og heller ikke vet noe serlig av, men hun hadde gjort et grundig bakgrunnsarbeid... Var så kjekt... etterpå kunne hun smilende fortelle at selv om jeg ikke egentlig hadde rett på det, var det bestilt en ultralyd undersøkelse til meg på KK og jeg kunne gå bort der og få denne om jeg ønsket dette.... Klart jeg ville dette... hun sa også at det var fare for at jeg ble avvist men jeg kunne no spørre. Jeg gikk bort og fikk en super undersøkelse av en lege som var utrolig flik. Han undersøkte meg først utvendig, der kunne vi se fostere og hjerte, men siden han ville ta endel prøver ville han ta innvendig også... og da fikk jeg en jordmor også der inne.. snakk om service... Eneste ulempen var at jeg ikke følte meg så veldig vel med en invendig ul da jeg ikke hadde forberett meg på dette og følte at jeg val litt uflid på tross av at jeg hadde vasket meg og alt dette der... hadde bare ikke helt forventet ultralyd... jaja alt var vel og vi fikk se alt fra fingrer til hjernen, hjertekamrer, ryggrad, føtter ol. helt fantastisk når man tenker at det bare er noen cm langt.... Kan ikke beskrive hvor god følelse det var å se og høre babyen min og for å få vite at alt såg veldig bra ut. Må bare understreke at legen var utrolig flink.....

supert må bare si det til alle,.... jeg har sett babyen min:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra da!!! Godt å høre at vi har flinke folk som tar vare på enn når man virkelig trenger det. Det finnes så mange negative historier fra helsevesenet. Godt å høre noe positivt :) Ønsker deg masse lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...