Blue Lady Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Det finnes hvertfall en som er veldig agressiv og en som ikke er SÅ agressiv..
Ouagadougou Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Vet at det finnes noe som heter akutt leukemi (som er det vi vanligvis snakker om når man snakker om leukemi - altså blodkreft) - og at det er noe som heter kronisk leukemi. Kronisk leukemi tror jeg er en alvorlig sykdom, men som man kan ta medisier mot og leve helt greit.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Akutt lymfatisk leukemi Akutt Myelogen Leukemi Kronisk lymfatisk leukemi Kronisk myelogen leukemi Dette er de 4 tyne leukemi. Så finnes de ulike grader av agressivitet innefor disse 4 typene også
Gjest ->>- Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 "Leukemi blir delt inn etter akutt og kronisk form. Det finnes fire hovedtyper av leukemi. * Akutt lymfatisk leukemi (ALL) * Akutt myeloisk leukemi (AML) * Kronisk lymfatisk leukemi (KLL) * Kronisk myeloisk leukemi (KML)" (http://no.wikipedia.org/wiki/Leukemi)
6Ymamma Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. oktober 2007 Akkurat fått vite at min far har fått leukemi. Mine foreldre har vel visst det lenge, men ikke sagt det til meg. Min mamma vet ikke mer enn dette, pappa vil ikke snakke om det. Han har nå fått en tabelett som han skal ta 1 gang pr dag. Det er visst cellegift. Han er ellers frisk og rask. Lurer på hvilken type han har, mulig det er kronisk, siden han ikke ligger på sykehus og får bare tabeletter. Hvis det nå er kronisk, hva kan skje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå