lita78ღ Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Kan jeg sende en mail om vår situasjon (og kanskje med journalen) og så få en vurdering av hvordan de ser på vårt tilfelle, eller må vi ned dit på samtale?? Vi har så smått begynt å tenke på Danmark som alternativ....er fornøyd med Volvat, men kanskje er de enda dyktigere i Danmark..?? Har hatt tre forsøk med ikke annet resultat enn et blighted ovum (tom fostersekk) på siste..
lita78ღ Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 9. oktober 2007 Noen som har brukt Nordica som kan si noe om prosessen forut og under forsøket? (med tanke på at det er et stykke å reise...)
Storkfrøken69 Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Hei Jeg har vært på Nordica flere ganger, inseminasjon, IVF og fryseforsøk. Bare spør, så skal jeg svare så godt jeg kan ) Du kan gå inn på www.nordica.org, går inn på "dialog" og "spør legen". Der kan du stille spørsmål til Dr. L samtidig som du kan lese andres innlegg og svarene de har fått. Kanskje finner du noen som er i samme situasjon som deg ) Prosessen er som følger. Nordica sender deg resepter og et behandlingsskjema. Du ringer inn mens og får beskjed om når du skal starte på medisiner og hvor mye. Du får og beskjed om når du skal skannes. HVis du går til en av deres leger her i Norge, tar hun seg av dialogen med Nordica. Jeg har brukt en annen lege, og har da ringt inn og rapportert follikelutviking etter hver skanning. jeg har da fått beskjed om hva jeg skal gjøre videre i forhold til medisiner,skanning og uttaksdato. Jeg vet ikke helt om det var dette du lurte på. Hvis du lurer på andre ting, må du bare spørre ) Lykke til )
Storkfrøken69 Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Lite tillegg: I forhold til journalen og samtalen med legen, kan du bare ringe ned og avtale telefonmøte med legen. Du trenger ikke å reise ned. Han sier da om han ønsker å se papirene eller ikke.
lita78ღ Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2007 Betaler Nordica for scanningen hos din lege her i Norge, eller blir det ekstra i forhold til prisen som er oppgitt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå