Gå til innhold

Flere som har hikkebabyer..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt driver og hikker hele tiden! Syns det er veldig ubehagelig å hikke selv, så mamma har så vondt av lille bebis når han hikker.. Men det er vel helt normalt:) Bare så rar følelese liksom=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lille jenta hikker 7-8 ganger i døgnet,så har litt vondt av henne...hehe....begynner ¨å lure på om hun er like glupsk som far sin=)

Skrevet

hehe... mitt lille nurk hikker også veldig mange ganger daglig... noen ganger virker det som om jeg skal begynne å hikke når han lille hikker... hele magen hopper liksom!!!

Skrevet

Kan signere her ja........hehe. Prinsen hikker ca 5 -7 ganger daglig. De sier det er bare et sunnhetstegn og at de trener lungene.

Blitt litt mindre siste ukene. Var mest i 6 - 8 mnd.

Vet ikke hvorfor det er litt mindre nå.........Kanskje han er trent ferdig:-))

Skrevet

Her å, masse hikking:o)

Skrevet

MYE hikking på prinsessa mi ja! Etter hver gang jeg har spist og flere ganger i løpet av kvelden :-)

Linda

Skrevet

ja, hikker han her og ;)

men de mest travlige er å ha kjynnere synest eg

Skrevet

jepp!jeg har en "hikkebaby" som trener lungene sine hver dag:o)har begynt å bli vant til både hikking og kynnere..det jeg sliter med er hvordan babyen romsterer om natten...zzzzzzzz

Skrevet

Hikker og hikker og hikker... hehehe... rar følelse.... Greit så lenge jeg ikke prøver å sove...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...