Gå til innhold

Til Onemorepls, the queen of ....?

isprinsessan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, får ikke svart deg på PM for det står at du har full postkasse??

Men takk for svar!! Göy å höre litt om hvordan det er der nede.

Min mann er i Istanbul nå for å diskutere ang. jobben. Han regner med å få et tilbud fikk jeg sms om for litt siden.

Det vil iallefal si at vi får en tur ned til Dubai i regi av jobben hans for å se om vi kan komme til å trives. Om ikke annet blir det jo en fin fin förjulstur......Jeg skal holde deg oppdatert om det blir noe eller ikke.

Klem

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, det var da merkelig. Postkassen min er ikke full :)

Er jo en stund siden dette innlegget naa,men det har gaatt i et her nede og vi har hatt en del besoek.

Har dere hoert noe naa ?

Skrevet

Hmm..men vi får prates her da:-)

Han fikk jobben, men vi har vært litt usikre. Særlig jeg. Kanskje fordi jeg har vært så ekstremt kvalm og blitt lagt inn på sykehus osv. Vært mye stress....

Det har endt opp med at han fikk tilbud om å bli deleier i et nytt firma som han skal ta over fra Norge og starte i Sverige. Alle vilkår er mye bedre enn de han har i nåværende jobb så det var lett å si ja.

Jeg ble litt letta må jeg si, for vi har bare bodd i Sverige i 2 år så jeg føler at jeg akkurat har fått et nettverk med egne venner her. Å skulle måtte flytte til Dubai så jeg plutselig for meg som ikke mulig!

Det var jeg som ville han skulle søke, men det var før jeg ble gravid. Regner med det er "bygge bo" hormonene som styrer nå....

Så nå er jeg så glad for at dette valget endelig er tatt. Nå kan jeg se fram imot en mai-baby i det fine huset vårt og en stolt storebror.

Vi ble enige om at vi tar heller en ferietur til Dubai engang i framtiden.

Takk for at du tok deg tid til å svare:-)

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...