Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 I går kveld hadde jeg litt blod i utfloden (den var rosa). Har ikke blødd noe mer og i dag er jeg kvalmere enn noen gang før... De andre symptomene er fortsatt til stede. Kan jeg slappe av? Noen som har erfaring m rosa utflod? Er 6+3 i dag.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Hadde det i første svangerskap og nå i 2 også. Gikk helt fint første gangen! Legen min sa at det skyldes blodkar som sprekker i skjeden pga hormonforandringer og at ting strekker på seg. Så sålenge det ikke er friskt blod så trenger du ikke bekymre deg!
baby2008? Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Hei glad jeg leste svaret til dette nå for jeg fikk det samme i dag litt rosa utflod, jobbet sansynlig vis for hardt ute i dag. er 5+6 i dag. Ble litt bekymret ja;)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Tusen takk for svar! Blir lett bekymra her på 1.tri... Men satser på at alt er bra med lille skatten i magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå