Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #1 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg var svært kvalm de 4 første mnd. Så var jeg kjempebra en stund. Etter uke 30 har kvalmen tatt seg opp igjen. Jeg har vært inne til flere ul pga fare for svangerskapsforgiftning. Men alt har vært helt bra:) I går når jeg var hos jordmor og vi pratet lenge om dette spurte hun meg hvordan jeg satt i sofaen, hvordan jeg ligger osv. Jeg fortalte at jeg satt med ryggen lent bak og med bena på bordet... Om natta ligger jeg på siden og ryggen. Hun fortalte meg om hovedåren i ryggen. Jeg hadde leset litt om den, men ikke fått med meg at det kunne forårsake ubehageligheter for meg og den lille. Man skal altså ikke ligge på ryggen mer enn et minutt eller to i slengen. Og heller ikke sitteligge der ryggen blir belastet. Jeg synes dette er kjempevanskelig!! Jeg føler jeg ikke klarer noen ting lenger. Jordmor ba min mann om å sjekke hvordan jeg ligger gjennom natten. I dag våknet jeg faktisk til en kvalmfri dag, så det har nok noe for seg ja.. Håper dette kan hjelpe andre som føler seg kvalm og uggen.... Jeg sitter nå oppreist i sofaen med puter i ryggen og er ikke kvalm Klems Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10596130-r%C3%A5d-om-kvalme-etter-tips-fra-jordmor/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå