Smånetta 14.mai Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Kan ikke ta meg råd til privat ul, men hadde kanskje håpet å slippe å vente helt til 10 desember med ul... Det var først etter at skuffelsen hadde gitt seg at jeg kom på hvor langt man egentlig er i uke 18 og at jeg ikke har fått så veldig sen ul. Bare i uke 19. Hihi,utålmodig sjel.
Smånetta 14.mai Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2007 Har ikke termin før 9.mai. Som du ser, så er ul i uke 19. Det er bare min utålmodige sjel som synes det er lenge til neste kontroll. På den annen side er det masse som skal gjøres før den tid, så jeg skal nok bli adspredt.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Hvis du er utålmodig, gå til svangerskapskontroll hos gynekolog med egen UL. Det gjør jeg. Så en spire og et hjerte som banket i uke 7, og skal tilbake og sjekke at alt ser fint ut på fredag. Da er jeg 11+2. Betaler ingenting for å gå dit istedetfor til fastlegen.
pusi75 Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Hei på deg:) har også fått time til UL 10 desember:) har termin 7 mai...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå