Gå til innhold

Noen som har hattt barn som har blødd mye neseblod som har brent i nesa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min blør vannvittig mye i nesa, særlig på natta, og jeg snakka med legen om det og han sa at vi kunne brenne det bort. Lurer på hvordan dette foregår, og om det er fort gjort?

Skrevet

Hei du!

Jeg har ikke barn som har brent i nesa, men har gjort det selv.

Han stikker en sånn dings (i mangel på et bedre ord..) oppi nesa og svir litt på blodårene der. Det gjør ganske vondt etterpå. Kan jo hende de bruker noen form for bedøvelse nå?!?! Det er fort gjort, ja. Gjorde det hos vanlig allmennlege.

Tror ikke resultatet er evigvarende. Det ble mye bedre, noe som varte en god del år, men nå blør jeg relativt mye igjen. Mulig man kan gjøre det på nytt etter en stund.

Skrevet

Jeg gjorde det selv for 17 år siden, har ikke blødd siden. Gjorde det hos fastlegen, tok ettpar seunder og var ikke vondt. Men var litt følsom/øm i nesen ettpar dager ellerpå.

Skrevet

Samboer har gjort det, var ikke noe vondt. Stoppet å blø lenge helt til jenta våres slo han på nesen med en leke. Etter det blør han ofte igjen og må brenne på nytt :-)

Skrevet

Jeg har gjort det..

Var ikke vondt...

Men jeg besvimte midt på venteværelset etterpå når vi skulle betale...

Tror blodtrykket går ned eller noe...

Skrevet

Tja... Broren min har alltid blødd mye neseblod.

Det ble snakket om å brenne av blodårene i nesa, men siden problemet hans var begge neseborene mente legen at de bare burde la være. Han sa at det er så sinnsykt vondt for en liten gutt å brenne av blodårene at han vil nekte å brenne i det andre neseboret etter at det første er brent. Da vil han ha brent i det ene neseboret til ingen nytte fordi han fortsatt vil blø fra det andre...

Dersom det kun er snakk om det ene neseboret er det sikkert et godt alternativ:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...