Gå til innhold

åå...gleder meg så til jul..og til JANUAR;)


miss*tupsi

Anbefalte innlegg

tenk så fort tiden egentlig går nå da....snart halvveis i oktober...da er det ganske snart november....så er det bare å kose seg med juleforbredelser og babyforbredelser i november og desember....

det blir en så koselig tid:) og plutselig er det jul...og vi skal bare slappe av og nyte den...SÅ...kommer ndelig den etterlengta mnd vår:):)

 

når har dere tenkt å ha alt klart?jeg har termin 10.jan...tenker at alt må være i hus til jul...så kan jeg drive å pusle, vaske babyklær og ordne istand seng og stellebord ferdig i jula...:)

mens alle andre er på div julefester...;) blir mye koseligere <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ooog gleder meg!! Vi håper å ha det meste i hus før desember. Dette er fordi jeg har lyst til å bruke desember på julekos, og det frister faktsik lite å gå i stappefulle babybutikker, tjukk og gravid, i desember - synes det å handle julegaver i desember er ille nok. så håper ihvertfall det viktigste av babyshopping er unnagjort til det. Juleshopping i oslo er lissom ikke så veldig avstressende :D

Så desember håper jeg at jeg kan konsentrere meg om å pynte og bake og dille og dalle. Etter jul skal dagene bare brukes til siste finpussen; re opp baby sin seng osv. + at jeg har tenkt til å bake en hel masse div. før fødsel, så jeg bare kan proppe fryseren full og ta opp når det strømmer på med besøk etter at baby har kommet. Det gleder jeg meg til...blir sååå deilig å bare gå og pusle mens man venter på det som skal skje..Sukk... *drømme* Ikke lenge til nå... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg også massse til jul. Jeg er skikkelig jule- jente;-) Jeg skal bruke permisjonstiden å rydde i gamle klær fra datteren min. Ellers har jeg det meste fra henne, men litt nye klær blir det nok. Jeg har temin 24. januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja..det er sant... vi har faktisk kjøpt det meste av utstyr allerede...:) vogn,seng,stellebord...men alt står bare i et foreløpig "rot-rom" som skal bli barnerom:)

men mangler en del mindre ting som dyner,laken,håndkler osv...regner med å kjøpe det om ikke altfor lenge også...så gjenstår bare "finpussen" i desember..

blir så koselig å ordne til jul...pynte og bake...ska prøve å få bakt en del jeg også tror jeg...sikkert greit å ha litt på lager ja;)

 

regner med jeg kommer til å vaske litt klær,flytte barnesenga inn på vårt rom, stellebordet inn på badet...re opp senga og fylle opp stellebordet i jula...begynner permisjon 20.des...så det blir en koselig tid:)

 

julegave handling ja....sukk! sikkert greit å gjøre det litt tidlig i år...er vel så stoor og sliten,at jeg orker ikke løp rundt å se etter d i siste liten;) da er det bedre å kose seg hjemme;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også!

Jeg er virkelig julete av natur og gleder meg masse! Håper formen er like bra som nå!! skal bare stelle og dulle hjemme, pusse opp barnerom, bake og pynte, vaske, lage jul, være kjæreste og nyte tiden!!! Jeg blir jo helt juleklar bare ved tanken! Men tenk så hyggelig det blir neste jul da!!!!

I går var det akkurat 3 mnd til termin!! rart! som denne tiden har gått fort!!

Jeg skal forresten føde på Bærum, noen flere som skal det rundt 9 januar?

Anni30

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Jeg gleder meg også veldig til jul nå, noe jeg faktisk ikke har gjort siden jeg var liten! Men nå ser jeg fram til å kose meg med julenisser og den siste "rugetia", men enkelte dager er litt tregere enn andre selvfølgelig..! Men da har jeg en snill samboer som er flink til å muntre meg opp!

Jeg har termin 27.Januar og har fått og kjøpt inn en del ting allerede nå, mest fordi jeg har hatt en periode hvor jeg har vært veldig "baby-sjuk".. Hehe..

Men siste rest kommer nok inn i desember, så jeg har noe å kose meg med da også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er så kjekt å tenke på. vi har virkelig mye å glede oss til framover:) jeg også tenkte å pusle på litt etter jula med å vaske babyklær og bake litt til vi får masse besøk i januar. skal kjøpe inn det siste nå framover mot jul. Jeg ELSKER julen jeg også. snart bare 7 uker til julaften nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har termin 10. januar!:)

Jeg har eldri gledet meg så mye til en jul før denne... Blir noe helt spesielt å få kose seg med magen og bare slappe helt av og faktisk NYTE jula istedefor å stresse seg gjennom denne koselige tiden:)

Jeg kommer til å ha alt klart til permisjonstiden min begynner 19. des og senest 22. des. Da har jeg god tid i tilfelle jeg glemmer noe. Samboeren min er på sjøen på jobb i jula så jeg skal tilbringe julen hjemme hos foreldrene mine i tilfelle noe skulle skje:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...