Gå til innhold

ang. kvalme og sykemeld??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen her inne som er sykemeldt for kvalme men som ikke kaster opp?

Er sinnsykt kvalm nesten hele dagen, men føler at det ikke er god nok grunn for sykemelding. En kamp hver gang jeg skal spise, hvert måltid tar laaaaaaang tid og likavel får jeg nesten ikke noe i meg. Føler liksom at jeg må kast opp for å bli sykemeldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært sykemeldt i 2 uker nå pga. kvalme. Kaster ikke opp, men sover stort sett hele dagen pga. kvalme. Den gir seg utpå ettermiddagen så da klarer jeg å få i meg mat uten at det må tvinges ned. På dagtid går det mest i "tvangspising" fordi jeg vet at den lille og jeg trenger litt næring, selv om det absolutt ikke er noe som frister.

Ikke har jeg dårlig samvittighet for at jeg er sykemeldt heller. Så synes du skal kjenne etter hva din egen kropp sier og lytte til den. Den trenger deg nå! Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er sykemeldt pga kvalme. Kaster bare opp hver 3-4 dag. Men er konstant kvalm, dag og natt. Har vært sykemeldt i 3 uker, og fortsatt i 2 til. Har ikke så dårlig samvittighet. Hadde vært umulig for meg å jobbe med denne kvalmen. Ligger rett ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg er 12 uker på vei. vært sykemeldt 4 uker nå å er sykemeldt 2 uker til nå.kvalmen begynner å gi seg nå,men sliten orker ikke stort.trenger 12 timer søvn.hjemme går det greit nå.da tar jeg ting i mitt tempo.om jeg orsøker å gi på litt,så blir jeg svimmel,kvalm å meget uvell.hvorfor ha dårlig samvittighet??? er jo ikke i form til jobben nå. ingen som takker deg for at du skulle vært der.blir bare mer på de andre. bedere at de lar vikarene jobbe litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til videre med kvalmen du også! Om du ikke er sykemeldt ennå, så ta deg en tur til legen om kvalmen ikke gir seg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I forrige svangerskap var jeg kvalm til uke 17 og var sykemeldt mer eller mindre fra uke 10. Jeg kastet ikke opp men var helt slått ut. Var ikke noe vits i å være på jobb for jeg satt bare og holdt meg fast i pulten og klarte ikke snakke i telefonen en gang. Så ta deg en tur til legen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...