Gå til innhold

Noen som kan anbefale fastlege Stavanger

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen,

er det noen som kan anbefale en god fastlege i Stavanger?

Ikke et vondt ord om min nåværende fastlege, opplever han som både lydhør og dyktig.

MEN, han ligger alltid så utrolig langt etter skjemaet. Har hatt en periode med mye legebesøk og det er utrolig kjipt å måtte vente 1 - 2 timer på venterommet. Særlig i og med at Lykketrollet som regel er med og det fort blir kjedelig for en gutt med trang til å utforske. Sist hadde jeg time klokka 09:00 og måtte alikevel vente i neste 1 time.

Er klar over at venting på lege gjerne er regelen mer enn unntaket, men det må da finnes leger som er lydhøre, dyktige og en smule presise? På forhånd tusen takk til dere som kommer med anbefalinger!

Fortsetter under...

hei du, det høres ut som du har lege på havna legekontor... da må du bytte fort fort fort.

Jeg vet at folk er fornøyde med det legesenteret som ligger rett nedenfor KILDEN, husker ikke hva det heter. Jeg selv er veldig fornøyd med min lege på eiganes legesenter.

Mer enn det vet jeg ikke. Men hold deg langt unna HAVNA legekontor i alle fall.

:-)

Hei igjen Dritgrei,

tusen takk for nyttige innspill. Veldig greit å få anbefalt et oppegående legekontor i sentrum og ved Kilden.

Lykketrollet sier også takk (eller "dadada"). Nå slipper han å kjede seg (så lenge) neste gang (forhåpentligvis om lenge, lenge, lenge) det blir legebesøk på oss!

Annonse

Ehhh, hva må jeg gjøre for å ta imot PM? Skjønner så mye som at det betyr personlig melding eller noe i den duren. Hittil har jeg bare brukt forum på DiB og er ikke så bevandret i de andre mulighetene.

Ser du er fra Stavanger (selvfølgelig, siden du svarte) - skulle vi fått til et treff med modne mødre i området? Ser de er flinke til å ordne seg på Østlandet. Litt utenom temaet, men skitt au!

skitt au! he he.... vi burde sikkert fått det til, men jeg er verdens største kylling.... dritskummelt vettu ;-)

jeg vet ikke helt hvordan jeg fikk til det der med postgreiene jeg, det bare ble sånn når jeg lagde den profilen.... se om du skjønner noe der inne da, trykk litt rundt så går det sikkert :-))))

Hmmm, tror jeg må være medlem av Gullsmokken for å ta imot PM.

Det får jeg ordne etterhvert.

Syns det ville være artig med et treff, jeg. Lager en egen melding på det, så får vi se om det blir noe respons!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...