Gå til innhold

FY FAEN SÅ DUM JEG ER!!!!!!!!!!!!!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Enda jeg blir kjempe dårlig og kvalm av å røyke så gjør jeg det. Helt utrolig! Nå fikk jeg en jævel i meg.

NÅ ER DET SLUTT!

Være så teit! Røyken smaker dritt babyen tar skade av det, og alikevel så røyker jeg?!!? Det er jo helt idiotisk. Nei nå er det nok!

Ikke mere røyk på meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bra du har sluttet da :-)

Vet selv at det kan være vanskelig, så hvis du har klart det nå, er du kjempeflink! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som ofte gjør det så vanskelig å slutte er at så mye rundt røykingen er forbundet med vaner. Det er disse som tar tid å få bukt med. Selve nikotinsuget handler om viljestyrke, og det bør de fleste ha nok av med en liten en i magen.

 

Lykke til videre med røykestopp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bra du tenker på barnet.. jeg sluttet å røyke den dagen testen var positiv, nå har jeg ikke tatt en røyk på 1 og 1/2 år.. og er nå gravid på nytt :-)

 

stå på og tenk på barnet så går det bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke dum!! Bare mennesklig..Att slutte å røyke er ju vanskligt! Jag røyker jag og,og fant ut att jag var gravid for noen dager tilbake..Er i samme situasjon som dig och ska gøre allt for å slutte å røyke så fort som muligt!

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke hvordan du klarer å røyke når du er kvalm. Selv blir jeg kvalm bare av å kjenne lukten. Det styggeste jeg ser, er gravide damer som røyker!! Snakk om å gi f... i barnet!

Hvis du har problemer med å slutte å røyke, bør du se en engelsk dokumentarfilm om røyking og graviditet, og se hvordan dette skader barnet, og hvordan fosteret reagerer når de får røyken i seg. Er du ikke kvalm nok fra før da, skal jeg love deg at du blir det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig bra.

Tro det eller ei, men etter 48 timer er det meste ut av kroppen. IKKE GI DEG........

 

Hilsen en som også har bråsluttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...