Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har søkt om dette. Prosedyren er at man først søker fullt lån og stipend også blir dette omgjort til fødselstipend senere, Det jeg lurer på er om det blir omgjort til stipent når jeg sender inn papirene etter at knerten er født, eller først når skoleåret/studiet er fullført med bestått eksamen? Noen som vet? Jeg skal ikke ta ut perm, men fortsette studiene.

Fortsetter under...

Ja, det kan du spørre om :) Jeg er deltidsstudent og studieopplegget består av helgesamlinger og mye selvstudium. Dersom jeg føder til ca termin ser det ut til at jeg går glipp av en samling i år. Pappan skal ta ut masse perm og kommer trillende med knerten til skolen så jeg får ammet. Dette fikser vi!

Takk for svar!

når du har født sender du inn en blankett fra lånekassen som du finner på skolen. når den, sammen med fødselsattesten, er inne gjør de om på søknaden din fra høsten/våren av, til å bli fødselsstipend. De behandler altså søknaden din på nytt...

Hvorfor skal det ikke gå bra å studere og ta seg av barnet? jeg skal selv prøve å få det til, kommer jo an på hvordan ungen er og hvor god støtte man har fra far...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...