Northernlights Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Lurer på om noen vet. Har sett 3,5 episoder,men tror jeg må finne senga nå. Klarte de komme seg vekk fra miljøet?
mayaya Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Mener å ha hørt at det gikk bra med en av dem? Hvis det er rette serien jeg tenker på... Ta ikke alt jeg sier for god fisk :-p Du vet ikke hvordan jeg skal feste tråder bakpå et korsstingsbroderi vel? Ehem..
Northernlights Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2007 Nei,måten jeg brukte feste sting,var å sy det inn i det som var sydd,men jeg har aldri vært en ekspert.Årsvis siden jeg sydde noe som helst. =o) Nå finner jeg senga...googlet litt ekstra,og fant noe fra i år om Siv og Knut,og der sto det at de har det bra. Håper det! Nattaklem fra meg
mayaya Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 hmm.. har spurt på hobbysiden også.. jeg aner ikke , ig håper noen forklarer utførlig. noen har nemlig fått en ide om at sønnen skal ha hjemmelaget julekalender.. blir ikke flere barn med det første, er min mening i dag. hehehe Nattaklem fra Minnesota! Og meg.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Knut var på Frokost-Tv på NRK i går. Det går bra med dem. Siv har fått subutex i 2 år og ikke hatt noen tilbakefall. Knut har hatt ett tilbakefall iløpet av 3 år, pga en psykisk knekk. Her er innslaget: http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/109366
krabbe Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Leste om dem i en eller annen avis her om dagen også. De hadde fått gratis hjelp av en advokat til å bli kvitt gjelda si. de hadde jo endel gjeld både fra livet som narkomane og tidligere episoder med boliglån og greier, men nå har de altså fått gjeldssanering på det aller meste tror jeg. Så da er det mye lettere for dem å starte på ny frisk sånn rent økonomisk også.
Northernlights Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2007 Det var godt,da =o) Jammen ikke vært lett for dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå