Gå til innhold

Noen som har hatt en drektig/innbilt drektig kanin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har 2 kaniner som vi trodde var jenter. I går hadde den ene nappet av seg mye pels og laget reir i høyet. Den blødde også litt nedentil. Det har fortsatt ikke kommet noen kaninunger, men kjønnsorganet er veldig hovent, rødt og åpent.

Kan det være innbilt (selv om hun blør og er hoven), eller er det unger på vei? Er det vanlig at de blir hovne og åpne nedentil?

Skrevet

vet ikke noe om dette men du kan jo gå inn på canis.no sitt forum under gnager å lese eller legge inn spm der...:)

Skrevet

jeg hadde ei kanin, som hadde innbilt svangerskap, ( hu hadde jo heller aldri møtt en gutte kanin i sitt liv :D ) hehe.. men hun hadde det på samme måte som deg, det du kan gjøre, er å kjenne på magen hennes...Om du kjenner noen "klumper"osv...

da er hu jo gravid, men min blødde også nedentil osv.. Akkurat som ekte på en måte, men det er psykisk, som de klarer jævli bra å bli til fysisk :D hehehe...dette ble rotete, men jeg kjenner det igjen..

men er du usikker, så kan du dra til dyrlegen med hun, og bare spørre, av og til tar de ikke betalt for det :D

Skrevet

Tusen takk for svar!!:) Skal prøve å kjenne på magen hennes. Håper det bare er innbilt og at begge kaninene er jenter;)

Skrevet

lykke til... :) har du fått gjort det...? hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...