Gå til innhold

noen flere fra bergen som venter små??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei!! ønkser kontakt med andre ifra bergensområdet som skal ha i juni..Dele tanker og erfaringer..Og kanskje trille litt sammen etter vi har født?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp jeg har termin 8 juni

Skrevet

Jeg bor i Bergen, og har termin 14. juni (tror jeg). Gleder meg veldig til desember, når jeg endelig kan begynne å planlegge litt.

Skrevet

Jepp, eg bur i Bergen og har termin 8. juni.

Skrevet

hei!! kjekt å se at dety er flere som venter små ijuni...Jeg venter mitt andre barn.Har en gutt på 3 år fra før av..Førstemann eller??

Denne gangen virker det som formen holder seg..Sist var jeg kvalm i 9mnd...Helt forferdelig...

Skrevet

Hei, for meg blir det første :-) Så det er veldig spennande! Har vore sliten og kvalm til no - men humøret er bra :-)

Skrevet

gratulerer med førstemann på vei...Du har masse masse å glede deg til. hvor i bergen er du fra da?? Kan gjerne sende meg en mail vissr du har lyst å mase litt om forskjellige [email protected]

Skrevet

Hei!

Jeg er 20 år og venter min første i juni. Og flytter til bergen veldig snart. Ønsker derfor å komme i kontakt med flere der i fra. Kansje få noen "mamma" venner ;)

Skrevet

Heisann !

Kjekt å se at det er så mange fra bergensområdet som venter i juni.

Selv bor jeg på Frekhaug, og har min første legetime på førstkommede fredag.. er kjempe spent !!

Tror jeg er 6 uker på vei.

Lise

Skrevet

Jeg er også fra Bergen og venter min første i juni. Er 25 år.

Skrevet

Hei!

Jepp, venter min første 12. juni! Gleder meg veldig, både til det synes mer og jeg kan kjenne litt mer, og til fødselen og perioden etter :D

Vaff

Skrevet

Ja, det skal bli deilig å kunne planlegge litt mer og vite at det er litt mer sikkert :D

Skrevet

hei bor på sotra, har termin ca 20 juni, har en gutt på 23 mnd fra før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...