Gå til innhold

Kom på BIM treff dere som skal føde etter jul også:)

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er en av de som skal føde sist hver gang jeg deltar på BIM treff (4 feb). Hadde vært koselig om fler som skal føde etter jul kommer:)

Jeg kommer i morgen på Aunegården 1230. Håper å se mange nye også da:)

Hilsen Mona

Fortsetter under...

Jeg kommer ikke på torsdag, er bortreist, men skal prøve å komme neste uke, hvis det blir noe. Er seminar med jobben omtrent hver torsdagskveld, så kan dessverre ikke komme hver torsdag....

Men jeg håper som Mona at det kommer flere med termin etter jul! Jeg har termin 24. januar.

Chrstine

Hei jenter!

Jeg har termin 8.februar, og kunne veldig gjerne tenkt meg å komme på BIM-treff... Men det har seg sånn at jeg jobber turnus, og dermed til kl 20 hver torsdag.... Hadde det begynt kl 20 hadde jeg kommet, syns det er så dumt å komme "midt i" liksom... :)

Hei

Det er på Aunegården 1230 hver tirsdag også. Ikke alltid jeg kan da, men jeg prøver å komme. Skal dit nå på tir. tenkte jeg.

Vi pleier å sitte ganske lenge på torsdager nærmere kl 2200. Det gjør vi på Aunegården også 2-3 timer av gangen.

Håper vi sees:)

Hilsen Mona

Hei Christine

Jeg skal prøve å rekke Aunegården nå på tirsdag 1230. Jeg kunne heller ikke torsdag som var. Skal se hva jeg får til denne uka.

Har du anledning på tirsdager er det bare å komme:)

Hilsen Mona

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...