Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da er det tid for UL og samtale og de skrekkelige sprøytene!!! Er så spent og har så vondt i magen!! Har time kl 12.10 i morgen ( magen knyter seg bare ved å skrive det) og jeg tror rett og slett jeg går rundt meg selv.. En annen ting (som forøvrig er GANSKE pinlig) er at jeg har fått noe jeg aldri har hatt før.. hemorider.. :( Å jeg blir ikke kvitt dem.. Det er så typsik nå som jeg skal starte hele prosessen. Skulle bare ønske mannen min kunne være med, blir så skummelt å reise aleine.

Håper jeg klarer det med de sprøytene!! Hjelpes!! He he.. er nervøs nå, å kan tenke meg jeg får fart på sommerfuglene når jeg skal reise oppover å være der til det hele er overstått.. (forhåpentligvis )

Fortsetter under...

Skrevet

Så spennende da *ønskerlitebarn.*

Endelig skjer det noe!!

Skjønner at hemorider ikke er noe greit, men kanskje du kan få resept av gyn? Det går nok bra skal du se.

I forhold til sprøytene går det helt sikkert kjempefint.

Jeg grudde meg også mye, men måtte le litt av meg selv første kvelden; "Er dette alt. Er det dette jeg har grudd meg i en måned for????"

Som ei annen her inne skrev, dette er ikke vondt, bare vent til egget har vokst i ni måneder til!! hehehe.

Men vi klarer nok å takle det også, skal du se!

Lykke til i morgen, både med UL og sprøyter. Og masse lykke til i prosessen!

Klem fra

Skrevet

Hei og lykke til imorgen.

Ville bare si meg enig med Mrs.icsi. Sprøytene må du ikke gruve deg til. De kjenner du nesten ikke. Enklest hvis du sitter slik at du får en liten valk. "i dette tilfellet var de kjekke og ha" Når jeg skulle sette den første sprøyten satt jeg i flere minutter bare med spissen inntil huden. Turte ikke presse den inn i kroppen. Plutselig ser jeg ned og spissen er helt inne og jeg hadde ikke merket noenting. Spissen er så tynn og dette går kjempefint skal du se.

Igjen lykke til.

Skrevet

Jepp, jeg brukte Puregon, satte dosen med Puregonpenn.

Måtte sprøyte litt lenger, og trengte supplering. Valgte da å kjøpe "vanlig" på flaske, som settes med engangssprøyte. Det var MYE vondere.

Må jeg gjennom dette flere ganger, er det ingen tvil om at jeg heller kjøper en slik liten sak som passer i puregonpennen.

Første kvelden satt jeg meg på badet og psyket meg opp i flere minutter. Grabbet godt tak i en valk, klemte hard sammen og holdt pusten. Gikk ikke lenge før jeg kunne slippe den lettet ut, se på meg selv i speilet, og flire godt!

Jeg sier det en gang til: Dette klarer du fint *ønskerlitebarn*

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...