Gå til innhold

hva faen gjør jeg galt???????????????????????????????????


Meg og Victoria + en i magen:)

Anbefalte innlegg

ok jeg har gått på reductil 15 mg i to uker nå og har ikke gått ned ett gram!!!!!!!! jeg spiser dette:

 

frokost : frukt

lunsj: frukt og yoghurt

mellommåltid: frukt og knekkebrød

middag: vanlig middag...

kvelds: frukt eller en brødskive

 

jeg tar 200 situps om morningen og sykler eller stepper 20 min hver 2 dag...

 

i tilleg går jeg tur etter middag med datteren min

og jeg går på bailine har gått inn totalt 20 cm over hele kroppen men jeg får jo ikke gå på reductil hvis jeg ikke har gått ned noe...

 

hva gjør jeg galt da?

 

hvorfor går jeg ikke ned noe?

 

blir snart lei av dette... vil jo ha resultater...

 

noen som har noen gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg brukte Acomplia i 2 mnd og gikk ikke ned et gram :( Gikk deretter over på ketolysekur og har nå gått ned 7 kg på 5 uker! Dropp pillene og start på ketolyse, det er mitt råd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aner ikke hva du gjør galt,har gått på 10mg i 3 uker å tatt av meg 4 kg.

spiser d jeg gjor før,men mye mindre.ikke snop å brus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo se ut som du spiser for lite. Om man spiser for lite i løpet av dagen, så går kroppen på sparebluss og du går ikke ned et gram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det at jeg er en ekspert på ernæring, men dette ser ut til å være alt for lite mat!! Sliter selv med alt for mange kilo, er til utredning for å finne ut om det er noe galt, men gikk på grete roede kurs engang, og der fikk vi beskjed om at det er viktig å få i seg nok kalorier!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alt for lite mat og alt for mye frukt :) Spis mer knekkebrød og mindre frukt...max en frukt om dagen har jeg lært da...på GR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

enig at det er for lite mat.tror du kan spise vanlig mat,men mindre enn normalt.for du får vel tidligere metthetsfølelse nå vil jeg tro.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som vil gå ned i vekt spiser som en mus eller prøver seg på ett kosthold tilpasset en toppidrettsutøver, det er feil.

For å gå ned i vekt og holde en normalvekt må kroppen få "bensin" og vedlikehold + trim og luft.

 

Start dagen din med brømat, frokostblandig uten søtnigssoffer, havregrøt ol og litt frukt på toppen. Spis deg mett, men ikke stappmett.

 

Salat er bare vann, så spis salat som tilbehør til lunsj ikke som lunsj. Knekkebrød/brød, grønnsaker og frukt er fin lunsj.

 

Middag bør være fisk noen ganger også..

Prøv å få tid til å lage middagene selv, da vet du hva som er oppi. Middagstid er bra tid for å fylle opp kroppen med proteiner.

 

Kveldsmat er noe kroppen skal kunne slappe av på, men alikevel holde deg behagelig mett til frokost tid. Omelett? Suppe? En eller annen smårett..

 

Som mellommåltid er det bare å knaske frukt, grønnt, nøtter, røtter, bær osv.

 

Kutt ned trenigen en god del, gå heller en rolig tur, så stresser du ikke kroppen, i tilegg holder du deg i god form og får masse luft. Du kan trene hardere senere, øke litt og litt, så får ikke kroppen sjokk og kniper på det den har av reserver.

 

Det finne mange bra protein-shaker som kan drikkes i stedet for eller etter måltider og som virkelig hjelper. Disse bør drikkes til eller i stedet for lunsjen ikke frokosten. Frokost ER dagens viktigste måltid.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bare si meg enig med deg december!! Folk spiser for lite...veninna mi lurer så fælt på hvorfor hun ikke går ned...(hun går ikke inn for å slanek seg men alikevel) men hun spiser IKKE frokost og generelt lite mat!!! Blir frustrert på hennes vegne:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...