Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi skal og fortsette behandlingen i Danmark og vi skal til Nordica i København. Det virket kjempegreit. Sendte mail til dem på mandag i forrige uke og fikk telefon fra sykepleier dagen etter. Vi avtalte et telefonmøte med legen Lindeberg en uke etter. Snakket med han og han virket kjempepositiv. Vi har hadd 3 icsi og 2 tin på riksen uten resultat. Da jeg spurte hvorfor svarte han at i vårt tilfelle hadde de tatt ut for mange egg.. Vet ikke helt hva det gjør men fikk nå pågangsmotet tilbake. Fikk mail fra nordica dagen etter telefonsamtalen med legen med telefonnummeret til en gynegolog i Oslo. Nordica hadde sendt henvisning til henne så jeg kunne bare ta kontakt når vi ønsket og starte behandlingen. Alle forundersøkelser foregår i Norge da Nordica har avtale med flere norske gynegologer. Det er kun når egg skal ut og inn at man reiser til Danmark.

Vi gir ikke opp vi heller og er klare til og fortsette, men vi venter til februar da det nå begynner og nærme seg jul og allting.

Vi kan anbefale Nordica :o)

Etter 3 IVF på Riksen sendte vi papirene til Nordica hvor vi fikk en kjempepositiv tilbakemedling. Vi hadde første forsøk i august og jeg ble gravid. Dessverre endte dette i en MA. Ny resept er på vei fra Nordica nå.

Nordica tar kun ut de største eggene, for det er disse som er interessante. Dette gjør at vi også utsettes for utrolig mye mindre smerter både under uttak og etterpå. Vi gikk rett fra uttaket til restaurant for å spise lunsj, noe som har vært helt umulig etter uttakene på Riksen.

De utfører også ass. hatching. Se www.nordica.org for nærmere opplysninger.

Lykke til med valget!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...