Twintipp og himmelblå Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Mannen sier det går.. hmrf:-p
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 hmm... jeg mener at etter datoen er utløpt for bet. så vises de ikke offentlig mer.. hvis det ikke er en annonse dere selv har lagt ut..
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Hvis den er mer enn 60 dager (for ting på torget) tror jeg ikke de finnes lengre.
Twintipp og himmelblå Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2007 Ok. Det er en boligannonse se.. Megleren slettet den med engang jo:-p Finner ikke prospektet og vil titte på huset mitt:-S
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Så kjipt da. Men kan du ikke bare ringe megleren i morgen da? Du får sikkert nytt prospekt der. Grattis med huskjøp forresten )
Babyfacepsycho Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Hvis du har linken som den lå på før så går det. Da går du bare inn på samme linken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå