Gå til innhold

tvillinger???

ungmor25

Anbefalte innlegg

hei jeg lurer på om at jeg kan være gravid med tvillinger...noen som vet om hvis en skal ha tvillinger om di beveger seg tidligere enn hvis det bare er en i magen???jeg er veldig trøtt om dagen,jeg er kvalm,ømme bryst og brystspreng og jeg springer ofte på do..jeg synes at jeg kjenner bevegelse i magen og jeg er i uke tolv hvis jeg er gravid nå...med nr to så kjente jeg bevegelse i uke tolv så det vil si så langt som jeg er på vei nå hvis jeg er gravid noe jeg tror jeg er..har spesielle lyster når det gjelder mat og sånne ting...jeg kjenner jo igjen symtomene fra di andre gangene jeg gikk gravid med di tre jeg har...jeg satte siste p sprøyte 18 mai i år og jeg hadde en liten blødning ca 25 juli og har ikke blødd noe siden og jeg har hatt ubeskyttet sex hver gang jeg har hatt el og utenom det og...så da lurer jeg på om jeg kan være gravid men at jeg har lite hcg nivå i kroppen...skal til legen på fredag for og ta en blodprøve...hilsen mortil3

Fortsetter under...

heisann. har du tatt noen graviditetstester hjemme? synes det høres litt rart ut om du skulle være gravid med to i tolvte uke og lavt hcg nivå. men du får dra til lege og ta en blodprøve, det er det sikreste. jeg har selv tvillinger på vei og dette slo ut på hjemmetest i 3. uke allerede. altså rett før jeg egentlig skulle ha hatt mensen. hcg nivå blir gjerne høyere en normalt når man venter tvillinger, har jeg hørt iallefall.

men det høres jo utsom du er gravid da, med alle de symptomene.

lykke til videre.

xoxo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...