Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 ammer jg! ja det er nok det beste for barnet må innrømme at det er kos også! men herregud går jo glipp av alt føler jg, ja ihvertfall blir alt mye mer stress! ikke farge håret, ikke spise ditt og datt, pumpe flere ganger hvis du skal hygge deg md et glass vin en helg! er ikke super glad i å blotte brystene offentlig heller så da blir det korte turer ute om ikke heftig brystspreng! sex er uaktuelt da det lekker som bare det av brystene.. ja ja..
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Hvor lang tid i livet ditt varer dette da?? Greit å forsake litt til fordel for et lite barn man har valgt å sette til verden!!!!!!
Expat Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Er du sikker på at du "MÅ" alle disse tingene? Hårfarging er lov! Og om ungen ikke har vondt og har kolikk er det meste av mat lov også.
Yrha Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Tenker sånn av og til jeg også. MEN: Du kan farge håret! Gjør det hos frisøren, så slipper du å styre selv! Kjøp deg et sjal eller en slynge som du kan legge babyen oppi når du skal amme ute! Jeg haaater å blotte brystene, så måtte ty til dette hvis jeg i det hele tatt skulle dra bort. Jeg tar av og til et glass vin når minsten har lagt seg for natta. Men det spørs jo hvor lenge babyen din sover da... Men dette varer ikke lenge! Se ned på babyen din og se hvordan den koser seg når den spiser. Da syns jeg all smerte og styr er verdt det ihvertfall
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 Drit i de anonyme her som ikke eier forståelse. Det du faktisk sier er at du ikke kommer deg ut særlig lenge om gangen, og det å sitte hjemme hele dagen er IKKE gunstig for psyken. Ville et slikt sjal være noe for deg? http://kvinneverden.no/barn/vis/artikkel/8/ammesjalet-b.html Kan enkelt syes selv.
LRMG Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 Kjøp deg et bæresjal så blir du mer mobil og babyen kan sove mens du er på farta, og du kan dekke deg til når du ammer. Kjøp deg en sexy bh du kan ha på deg når dere har sex som fanger opp melka. Eneste jeg har fått beskjed om ang amming er å ikke spise mer enn en porsjon jordbær og ett glass juice per dag, og at det bare er melk som er påvist å ha noen sammenheng med kolikk. Kjøp noen små kartonger med NAN du kan bruke hvis du skal drikke og sliter med å få pumpet deg nok. Og et glass vin er jo ikke farlig å amme med, selv ikke i følge Gro Nylander (så lenge det ikke er hver dag da). Jeg synes det er greit å amme så lenge jeg ikke kjenner at jeg har promille - er ikke så forsiktig av meg som mange her inne.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #9 Skrevet 9. oktober 2007 takk for gode svar og mange bra råd og tips! drar faktisk ut i morgen å kjøper et slikt sjal jg, verdt å prøve! takk for forståelsen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå