Gå til innhold

Eldgrim er eit tøft navn!!! ikke sant???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg er imot igjenn kalling av slekta,veit ikke kvifor og folk rister på hode av meg,men sånn er det,hehe...Men skulle gjerne brukt Eldgrim,men klua er det at han blir ein onkel:( hadde det vert ein død igjenn glemt skapning for 100 år siden da hadde eg ikke stussa:) er litt dumt,eg veit!

og Det er det ikke mangen som heiter i dag heller,så det hadde eg likt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke Eldgrim var så særlig pent. Eld minner meg om Eldrid - altså jentenavn. Og i kombinasjon med -grim hørtes det rart ut.

Hva med Torgrim?

Skrevet

Nei Fy,men takk for tanken!;)

Skrevet

Det er så dumt og forbinde navn med ditt og datt,teite dere er altså. Eldgrim var fint det og eg har kjent ein som har det navnet og tenkte absolutt ikke på noe jente heller!

Skrevet

Jeg vurderte å skrive et seriøst svar, men når jeg ser at HI svarer en annen med "Nei Fy" når personen foreslår et annet navn, nei da gidder jeg ikke. Trodde at HI var seriøs, men nå tviler jeg sterkt.

Skrevet

Tja var kanskje litt dumt ja,men det var jo for meg to vitt forskjellige navn! synest ikke andre skal komme med forslag på ka MIN unge skal heite!!! det må du da være enig i??????????????????????????????? for det er opp til foreldra selv og eg/andre spør "bare" om meninga om det AKTUELLE navnet! desverre;)

Skrevet

hehe, om jeg var i tvil i sted, så er jeg nå overbevist om at dette er et tulleinnlegg.

Men all honør til deg, for du lurte meg nesten.

Skrevet

Nope! ikke noe tulling her,men ikke svar da vist du ikke skjønner ka eg skriver og mener! sikkert eg som formulerer meg dårligt da...men din mening har eg nå fått,så da slipper du svare meire;) siden du mener dette er eit tuleinnlegg!!! Så da var Eldgrim ikke noe fint nei,flottings og takk for innsatsen!

Skrevet

Eldgrim er søtt navn,det kan du trygt ha.

Skrevet

nei nå....luten!! ikke sett tanker og ideèr oppi hodet til folk.

eldgrim? en grim olding?

Skrevet

Jaja, men navnet er kult likevel, synes jeg. Alle -grim navn betyr jo noe med stygg, men jeg synes fortsatt de er av de bedre. Ikke en z i sikte..

Skrevet

dikke-dikke-dikke-dikke lille eldgrim.....nei, det blir feil rett og slett.

og hva om nå lille eldgrim vil bli frisør når han blir stor? ingen som vil klippe seg hos en -grim en. hoff ;D

og der datt jeg av saklighetens-lass.

Skrevet

Takk gud for at vi er forskjellige her i verden! og det hadde vert kjedeligt vist vi alle skulle heite det samme:) Eldgrim er eit stiligt navn synest eg.

Skrevet

Hvorfor tror dere at ordet "grim" betyr stygt?Det betyr da grime= maske!

Det er jo greit at dere vet hva ordene egentlig betyr, det holder ikke at dere TROR dere vet det!!

Eldgrim synes jeg var et spesielt navn, vet du hva første delen betyr?

Er det ild og maske feks?

Kanskje ikke mitt førstevalg, men spennenede likevell....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...