Gå til innhold

Luftdekk på vogna eller "hardplast"?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hardplast er greit på asfalt men bråker mer enn gummihjul. Dessuten vil visst plastikkhjulene rulle dårligere på stenete grusveier og kanskje gi deg bråstopp hvis det kommer noe i veien i stedet for å gi etter som gummien vil.

Dette er hvertfall min samboers ord som har et barn mer erfaring enn meg som er på førstereis :-P

jeg har luftkanalhjul på min emmaljunga city cross, og de er veldig gode. Jeg triller ofte her på en steinveg og har aldri opplevd "bråstopp" som du sier, tvert imot er vogna som en dampveivals over alle hindringer:-) går av og til ned en snarvei via skogen her, med alle slags hindringer;-) og kommer frem overalt. Så jeg er veldig fornøyd med luftkanalhjulene.

Annonse

vil virkelig anbefale lufthjul! Hadde det på min simo... hadde vognen i tre år, før den ble ødelagt av fly. Det var aldri trøbbel med hjulene. De trillet fint på snø og bar mark. i tillegg ble det stille og rolig nede i vognen for lillemand...

Jeg vil virkelig anbefale lufthjul. Jeg nekter å bruke annet. Jeg har nå en vogn med lufthjul og en med hardplast, og den med lufthjulene er mye lettere å trille syns nå jeg. Men d er sikkert en smakssak. Gå i butikken og prøvetrill litt så kjenner du forskjellen.

Jeg har hatt en vogn med lufthjul til mine gutter, og irritert meg grønn over det! Stadig har det vært problemer med lite luft, punkteringer osv. Så nå investerer vi i en punkteringsfri vogn til nr tre! Jobber i barnehage, og merker stor forskjell på vognene til barna, foretrekker absolutt hardplast. De er lettere å trille, og man får ikke "trykk" på den ene siden av vogna når man triller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...