Gå til innhold

Trenger tips til små mammaklær.


Smånetta 14.mai

Anbefalte innlegg

Jeg er skikkelig liten. I forrige svangerskap fant jeg til slutt ei bukse, men den hang bare fast i magestrikken(satt ingen andre steder) og ble veldig ubehagelig etterhvert. Da fødte jeg i august, så de siste to mnd kunne jeg redde meg i land med sommerkjoler og skjørt. Med termin i mai og bopæl i Trondheim, forestiller jeg meg at det blir litt småkjølig...

 

Hvis noen har tips om xs mammaklær, send dem min vei, vær så snill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oki synes di va små i str æ då, men så e æ litt strørre enn dæ å.

du får kikke litt på nett, d e mange bra nettsia som selge mammaklær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i år er det jo mote med lange topper/gensrer og tunikaer. de fleste er veldig elastiske og myke! jeg har masse slike topper (er selv liten 157cm og 29 kg) og har funnet ut at jeg egentlig ikke trenger kjøpe noen mammtopper siden de jeg har kan brukes! mange av toppene er kjøpt på H&M pluss div andre streder. Jeg hadde satset på det hadde jeg vært deg. kjøp heller en str. større enn du bruker til vanlig så får du goooood plass;o) jeg satser på å kunne bruke jogge bukser så lenge som mulig jaffal. disse har jeg også kjøpt på H&M og er helt enkle svarte bukser. en kan nesten ikke se det er joggebukser (jeg er litt dollete så liker å se litt bra ut hihi..) dette var mine tips! håper di kan brukes:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er samme strl. Og det er jo buksene som er problemet. Prøvde ei i dag som var helt latterlig stor.

Sist brukte jeg vanlige topper veldig lenge. Til de ble for korte, sånn etter 8 mnd.

Får kikke etter joggebukse som lar meg beholde en viss autoritet overfor elvene mine (hihi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja du får prøve på det;o) gjør vel ikke noe om buksa går under magen så lenge toppen er lang og dekke! eller vet ikke om det er behagelig da.. har liksom ikke vært gravid før jeg hihi.-...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når magen blir ordentlig stor er det ikke så godt hvis strikken er tjukk. Men da er ikke sånn strikk over magen så godt heller. Da er liksom kjole det eneste som er deilig.

 

Artig at vi er akkurat like store, eller små. Ikke så ofte egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er kanskje ikke så ofte det:o) er spent på hvordan jeg blir etter fødsel, om jeg kommer til å få tilbake kroppen min liksom. men det er sikkert individuelt da... har alleresde gått opp til 51,5 kg... huffameg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei;)

Har samme problem som deg!

Men jeg fikk et tips om en butikk som heter confident,vi har den her i østfold hvertfall!

Det er en merkebutikk som har fått inn mammaklær,de har xs,de var til og med litt for små for meg!

Jeg er tynn og bruker xs til vanlig...

Jeg ble kjempegla,de har masse kule bukser og andre ting!

Det koster litt mer da,fra 600; for en bukse,men det er kansje verdt det;)

 

 

-Natalie-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...