Gå til innhold

Hvor foregår DUO-test??

Tittiting

Anbefalte innlegg

Hei

Har akkurat tatt positiv gravitest - og er kjempeglad for å være gravid. Skal til legen i morgen. Lurer p åå ta duo-test, da jeg er 39 år. noen som vet hvor dette foregår? Bor i Tønsberg. Kan jeg ta den her, eler må jeg til Oslo? Har ikke funnet noe svar på det, så kjempefint om noen vet........

Titti

Fortsetter under...

gratulerer med pos test og graviditet!:-)

jeg har dyttet opp et par linker for deg, en om generell info og en om reiser ved duotest. Jeg vil tro at du må til oslo for å ta denne testen (er vel det som er nærmest for deg). Du skal først til genetisk veiledning, og det er vel hensiktsmessig å ta testen samtidig med at du likevel er i oslo slik at du slipper med en reise. Jeg ville bestilt legetime snarest, slik at legen din kan søke deg inn til gen veiledning, og så kan du ev ringe selv og si at du vil ha veiledning og test samtidig. Anbefaler ullevål, der er de kjempeflinke. Vi valgte fostervannsprøve vi da, men veiledningen var veldig bra, nyanser og uten føringer:-)

Hei

Og tusen takk for svar. Skal som sagt til legen i morgen, og da vet vel han tenker jeg hvor jeg må ta testene. Han er spesialist. Forrige svangerskap hadde jeg "kun" oppfølging av min fastlege. han var helt på bærtur for å si det sånn, men siden jeg var førstegangsfødende trodde jeg liksom at det skulle være sånn...........Vel vel.....Finner ikke linkene du nevner.........kan du sende de en gang til??

Titti

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...