Gå til innhold

Hei.Noen fra Stavanger her?


snikers

Anbefalte innlegg

Jeg skal en tur til Ikea i morgen.Så lurte jeg på om det var noen som har kjenskap til en bra butikk hvor de selger vogner? i nærheten.Regner med at det er bedre utvalg der enn her i haugesund.Håper spent på svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har ganske mange vogner på Oolsen (barnas hus) på tvedtsenteret. Det ligger ovenfor Living på Forus. Ellers har de også noen vogner på den barnebutikken i kjelleren på Kvadrat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

jeg er litt sen, men tenkte gi deg et tips alikevel- om du ikke fikk deg vogn.

Det ligger en butikk som heter Babymiljø ved siden av kilden, der er det veldig mye å velge i- og hyggelig personale som hjelper.

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei var Ikea i går.Fikk ikke kjangs og se på vogner.Ble stående lenge på rennefast pga. ulykke i byfjord tunellen.Reiser sikkert ned igjen snart.Ligger kilden også på forus?Høres ut til å være en spennende butikk.Setter pris på hyggelig personale også.Tusen takk for tips Gry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen:)

 

Baby miljø ligger i Hillevåg, det er midtveis mellom stavanger og ikea (motorveien). Spør deg frem eller se gulesider.no før avreise.

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg er utrolig skuffet over utvalget av butikker her i området hvor man kan handle babyting (vogner, senger, stoler etc). Jeg hadde forventet bedre utvalg (ihvertfall i stavanger sentrum!!) i en by. :/

 

Foreløpig liker jeg best den i kjelleren på kvadrat. (Synes tvedt-senteret hadde lite utvalg/var veldig utplukket). Skal ta turen til Hillevåg jeg også, kanskje jeg blir positivt overrasket.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...