snikers Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg skal en tur til Ikea i morgen.Så lurte jeg på om det var noen som har kjenskap til en bra butikk hvor de selger vogner? i nærheten.Regner med at det er bedre utvalg der enn her i haugesund.Håper spent på svar.
raia81 ♂2008 + spire 2010 Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 De har ganske mange vogner på Oolsen (barnas hus) på tvedtsenteret. Det ligger ovenfor Living på Forus. Ellers har de også noen vogner på den barnebutikken i kjelleren på Kvadrat.
snikers Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2007 Tusen tusen takk for hjelpen.Skal prøve og peile meg inn tvedtseneret.
Lykkeli med nr 3 på vei Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Hei, jeg er litt sen, men tenkte gi deg et tips alikevel- om du ikke fikk deg vogn. Det ligger en butikk som heter Babymiljø ved siden av kilden, der er det veldig mye å velge i- og hyggelig personale som hjelper. Lykke til:)
snikers Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2007 Hei var Ikea i går.Fikk ikke kjangs og se på vogner.Ble stående lenge på rennefast pga. ulykke i byfjord tunellen.Reiser sikkert ned igjen snart.Ligger kilden også på forus?Høres ut til å være en spennende butikk.Setter pris på hyggelig personale også.Tusen takk for tips Gry.
stvgr_mamma Skrevet 10. oktober 2007 #6 Skrevet 10. oktober 2007 BABYBEST på sandnes, der skal vi kjøpe vogn:) syns prisene var litt lavere der og hyggelig betjening der også.
snikers Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. oktober 2007 Tusen takk for tipset stvgr mamma.Ligger babybest i sentum av sandnes?
Lykkeli med nr 3 på vei Skrevet 15. oktober 2007 #8 Skrevet 15. oktober 2007 Hei igjen:) Baby miljø ligger i Hillevåg, det er midtveis mellom stavanger og ikea (motorveien). Spør deg frem eller se gulesider.no før avreise. Lykke til:)
snikers Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. oktober 2007 heisan.da skal jeg se etter Hillevåg.Takk igjen Gry.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #10 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg må si jeg er utrolig skuffet over utvalget av butikker her i området hvor man kan handle babyting (vogner, senger, stoler etc). Jeg hadde forventet bedre utvalg (ihvertfall i stavanger sentrum!!) i en by. :/ Foreløpig liker jeg best den i kjelleren på kvadrat. (Synes tvedt-senteret hadde lite utvalg/var veldig utplukket). Skal ta turen til Hillevåg jeg også, kanskje jeg blir positivt overrasket.
snikers Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 17. oktober 2007 Ja håper vi blir positivt overrasket.Prøver og ta turen til kjelleren på kvadrat også jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå