Gå til innhold

Oppfordrer alle til å ikke svare på useriøse innlegg!!

Anbefalte innlegg

Med jevne mellomrom er det personer som legger ut innlegg her inne kun for å snakke nedsettende om andres navnevalg (jfr Skjalg, Carosander). Synes at alle vi som ønsker en seriøs navnedebattside bare lar være å svare på disse innleggene. Da blir sikkert de som legger ut disse innleggene lei, og det blir mye mer trivelig her inne.

Ja til sterke meninger, nei til usaklig drittslenging!!

Fortsetter under...

det var ikke et useriøst innlegg fra min side! snarere en oppfordring til foreldre om å ikke ta helt av med navnevalgene...jeg jobber på skole, og ser daglig mobbing pga foreldres kreative navnevalg. Og da mener jeg kreativ i negativ forstand

Annonse

"skjalg, hva faen er det for et navn??skjerpings!!"

Da burde du kanskje ha formulert deg på en litt annen måte?

Jobber du på skole og er imot mobbing og så kaller du dette for en oppfordring? Jeg vil nesten kalle det mobbing av de foreldrene som velger slike navn til sine barn.

Det som er så gullande godt her inne er jo at nivået tilsier at ethvert idiotforslag tas seriøst av en del. Om jeg foreslår å kalle ungen min Bæzh Tizhian Prompander eller Koz Klemzian så er det straks noen som faktisk synes det ville vært fantastisk og spezielt, men foreslår å legge til en ekstra x, c eller q. Så værsågod, la være å svare, men da skal du få svært få innlegg igjen å bruke ditt eventyrlige vidd på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...