Gå til innhold

Julebrus

Noramor+Sara kommer i april

Anbefalte innlegg

Skrevet

Arendals julebrus er desidert den beste :o) Og den er ikke å oppdrive her jeg bor..:o( Så må vente på neste besøk hjemmeifra...

Gleder meg til det og mandariner :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sørlandets julebrus er den beste;)

Skrevet

Etter nøye vurdering av saken skal jeg på bitikken å kjøpe julebrus i dag. Som mamma sier støtt når jeg har lyst på de merkeligste ting: Du er jo tross alt gravid jenta mi! :)

Ja jeg er svak... :)

Skrevet

fælt å være utflytta trønder... får ikke Julebrusen med stor J. Dahls sin. Ingen over å definitivt ingen ved siden. Men hamar/lillehammer bryggeri sin er en grei erstatter. blir nok trøndertur for å handle noen flasker :P

Skrevet

Nærmere jul kan det hende butikker med godt utvalg som f.eks Mega og Ultra har den da! :)

Skrevet

Dahls julebrus, helt klart den beste! Den røde smaker jo bare sukkervann ala eventyrbrus.. nei, det er absolutt INGEN som slår Dahls sin! MMMMM

Skrevet

jeg har ikke sett den i lillehammer..! Og i gjøvik finnes den vel heller ikke? har enda ikke prøvd hamar da :P hehe.. bor så og si midt imellom alle disse mjøsbyene..

Skrevet

jeg drikker grans julerus!!!!!1 å har 3 flasker til i kjøleskapet. å de er MINE! :)

Skrevet

Rema 1000 har nå fått inn julebrusen fra Grans...endelig...... ååå,som jeg kosa meg her en dag,måtte jo bare kjøpe en..glassflasken som er best da!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...