Gå til innhold

Julebrus

Noramor+Sara kommer i april

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har sett om de har fått Julebrusen fra Grans i Rema butikkene,,,Ååååå...jeg gleder meg til den kommer!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den rød brusen altså....mmmmmmmmmmmmmmmmm...jeg digger den...det er liksom skikkelig jul for meg

Skrevet

Jeg har allerede begynt å lete etter egersunds julebrus. Det er en gammel oppskrift fra Rønnevigs fabrikker i Lillesand, og bringer mange hyggelige barndomsminner!

Skrevet

Hamar/Lillehammer Bryggeri julebrus er best av alle ;o)

Skrevet

den beste julebrusen ever er cb sin .i kr.sand. kan ikke sammenliknes med de andre.

Skrevet

hamar\lillehammer bryggeri julebrusen er best:)nam:)

Skrevet

ENIG!!!! Ingen julebrus slår denne julebrusen!!!!! jeg har prøvd å finne noe som likner her borte i vest, men neida.... det smaker tull og tøys og fanteri.... ingenting er som julebrus fra lillehammer bryggeri, og ingentig er som gjøvik lompe!!!

Skrevet

Enig med dere!!

Hamar/Lillehammer Bryggeri julebrus er best av alle ;o)

Skrevet

Gleder meg VILT til Grans Julebrusen kommer:D Spesielt på glassflasker:D

Skrevet

Trios oransje er best!

Skrevet

Signerer denne!!

Skrevet

hehhe..og ingen av dere her inne har fatta poenget: det er jo dahls julebrus som er den beste;o)

Skrevet

ha ha ha ha.... hva er det du insinuerer - ser du hvem det er flest av ???

Lillehammer lillehammer hei hei hei, det er brusen som har vaska seg!

Skrevet

hihi,det driter jeg i:-D

dere kan umulig ha smakt dahl sin:o)

Skrevet

Heia Arendals julebrus!!!

Den e best :-)

Skrevet

ÆSj... du har rett... har ikke smakt, men så lenge jeg ikke har smakt den, så kan jeg si at i min verden er det opplandsbrusen som gjelder ;-)

Skrevet

Hamar/Lillehammer Bryggeri sin julebrus er aller best ja, og gir skikkelig julestemning. Sånn rød julebrus er så søtt og kvalmende i lengden. Minner mest om rødbrusen som småbarna syns er så stas en periode, utmerker seg ikke noe mer enn den man får kjøpt til daglig. Ble sammen med en Oslogutt i 99, og måtte hjem til Ringsaker for å kjøpe julebrus før jul. Gubben er helt enig med meg nå, Hamar sin julebrus er aller best. Så nå bor vi heldigvis på mitt hjemsted, ingen problemer med å få tak i riktig julebrus lenger :)

Skrevet

Nei den er ikke det! Eg jobber i Rema 1000 og venter selv,hehe... vi har fått pepperkaker og annet julegotteri,men ikke det! kommer vel snart får vi håpe=) men gruer meg litt...kommer ikke til og klare og la være og kjøpe,men eg tenker på vekta eg nå som jula kommer=( Hjelp;)

Skrevet

Grans er BEST;) spesielt glassflasker,rart det der,hehe...

Billig er den også=)

Skrevet

Den brusen er jeg også klar for!! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei alle sammen!

Er dere klar over at dere er kommentert i avisa i dag.

I GD (Gudbrandsdal Dagningen)

Helt bakerste sida Tankestreken. Overskrifta er julerusimagen.com

Hi hi, Tenkte det kunne være artig å lese for dere.

Skrevet

Rema 1000 på Skarnes har vært så frekke at de har tatt inn Grans julebrus allerede. Jeg har lovt meg selv å ikke dra slikt i hus før 1.des, men må nok gi eter for presset snart.

Skrevet

Jeg har nettopp vært på Rema og kjøpte en flaske grans julebrus.. Mmmm! Er jo helt vanlig rødbrus da men.. Jeg har mest barndomsminner til julebrusen fra Roma jeg! :) :)

Skrevet

sitter og drikker grans julebrus nå jeg=)=) NYYYYYYDELIG=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...