Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, da var dette forsøket over også....Jeg er så lei nå. Jeg prøvde å få trøst uten i fra, men det var ikke mye trøst å få der i gården. Jeg måtte jo bare være glad jeg hadde en fra før. Men det hjelper svært lite min samboer som ikke har noen.

Jeg er så ufattelig opp og ned i humøret nå om dagen. Alt har bare gått galt i det siste.

Først mistet jeg kontakten med min mor av forskjellige årsaker, så havnet vi oppi en eiendomstvist som ente i retten (gjett om det koster skjorta). Så dør min bror i en veldig ung alder og etterlater seg en liten gutt på 6 år. Så er det bare negative Graviditets tester. Så får jeg telefon om at min far ikke er helt frisk..... JEG er så sliten.

Klarer ikke å være positiv nå, det er så vanskelig å møte sånn motgang hver dag en står opp.

Håper det snur snart, det tar så på familien:(

Måtte bare lempe av et stort lass med problemer her, for jeg blei så sliten:) Beklager

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10589244-jeg-er-s%C3%A5-lei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huffog huff og huff!

Jeg ønsker bare å si at jeg har full forståelse for at du er sliten. Det har du all grunn til. Det er utrolig hvordan ting kan ball på seg. Det virker som det aldri skal ta slutt.

Jeg vet at det ikke hjelper akkurat nå, men ting vil bli bedre. Jeg er imponert over at du i det hele tatt orker å prøve å få barn midt oppi alt dette. Samtidig skjønner jeg at du prøver nettopp for å få noe positivt inn i livet, noe du absolutt fortjener nå.

Jeg sender så mange oppmuntringsklemmer jeg bare klarer, og krysser alt jeg har å krysse for at det skal bli en liten bebis på deg i løpet av 2008 :o)

Huff..ja det er vel slik at en ulykke sjelden kommer alene... og jammen har du fått ditt!! Jeg kjenner virkelig følelsen du sitter med nå, for jeg har vært der selv (med tanke på å få alt og litt til på en gang)....og den følelsen av at det ikke finnes ett eneste lyspunkt i livet. MEN jeg kan trøste deg med, at det blir bedre.....det kan hende det tar tid, men jeg lover....det blir bedre!!

I mellomtiden får du laste av deg her inne hos oss hvis du føler at du ikke får forståelse "der ute".

Synes det er trist å lese om at du får beskjed om at du skal være glad du har en fra før. Som du selv sier...det hjelper jo lite din samboer, og sikkert ikke deg heller....

Ville bare gi deg en god og varm høstklem!!! Og igjen....det blir bedre!! Håper du har noen gode venner som kan ta vare på både deg og din samboer i en tid som ikke er så koselig!!

*god varm klem*

Annonse

Det er typisk at det ikke er bare en ting som rammer en :o(

Det er lov å si at man er lei, for da er det lettere å få trøst og støtte fra likesinnede. Å tro at de som ikke har vært eller står midt oppe i dette kan gi trøst er bare å lure seg selv.

En venninne som selv har to barn og er stemor for en tredje, skjønner ikke at vi ønsker å prøve mer for å oppnå det samme. Selv svigermor mente at vi burde få andre ting å se frem imot...

Dette gjør meg bare forbannet, men samtidig utrolig lei meg og gjør at tårene kommer ganske ofte.

Motgang gjør sterk, sies det! Ønsker deg masse lykke til videre! En gang er det også vår tur til å lykkes :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...