Løvemor m/Oliver08 Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Har termin i mai, kan jeg ta permisjon (lønnet?) fra jobben, har 13% eller noe, men forsette på høyskolen og ta eksamen til sommeren? Og begynne igjen til høsten, men fortsatt permisjon fra jobben. Litt rotete, men men. Noen som vet?
Incinta - snart Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 ja, lånekassen og NAV har ingenting å gjøre med hverandre (med mindre du får utbetalt så og så mye, da har du ikke rett til stipend) men hvis det er snakk om en 13 % stilling skulle jo det gå greit. så jeg antar at man fint kan ta permisjon fra den ene og ikke fra det andre.
snart mor til 3 Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 bør ikke være noe problem det...er det jeg har tenkt til å gjøre hvis ungen har tenkt til å komme tidlig (Har egentlig termin rett etter eksamenstiden på universitetet så håper på å klare å knipe beina sammen..hehe..men tviler på at jeg har så mye jeg skal ha sagt da..)
Løvemor m/Oliver08 Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har sannsynligvis eksamen i juni, hadde det i fjor (høyskole). Men jeg får egentlig bare ta det som det kommer, jeg har tenkt å ta eksamen, hvis ikke jeg blir veldig syk eller termin kommer veeldig i veien. Jeg har bare menstermin å gå etter ennå, så kanskje UL-termin er litt senere *håpe*. Skal dere ha permisjon fra studiet? Jeg har egentlig ikke tenkt det, siden de kommer så ubeleilig med 10 mnds permisjon og ferdig mars09. Jeg hadde vel rundt 90000 i fjor tror jeg, grensa på lånekassen gikk ved 113 000 tror jeg, så får vel ikke mer utbetalt enn jeg har tjent. Jaja, har vel god tid til å finne ut det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå