Gå til innhold

Deltidsjobb og student

Løvemor m/Oliver08

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja, lånekassen og NAV har ingenting å gjøre med hverandre (med mindre du får utbetalt så og så mye, da har du ikke rett til stipend) men hvis det er snakk om en 13 % stilling skulle jo det gå greit.

så jeg antar at man fint kan ta permisjon fra den ene og ikke fra det andre.

bør ikke være noe problem det...er det jeg har tenkt til å gjøre hvis ungen har tenkt til å komme tidlig :) (Har egentlig termin rett etter eksamenstiden på universitetet så håper på å klare å knipe beina sammen..hehe..men tviler på at jeg har så mye jeg skal ha sagt da..)

Jeg har sannsynligvis eksamen i juni, hadde det i fjor (høyskole). Men jeg får egentlig bare ta det som det kommer, jeg har tenkt å ta eksamen, hvis ikke jeg blir veldig syk eller termin kommer veeldig i veien. Jeg har bare menstermin å gå etter ennå, så kanskje UL-termin er litt senere *håpe*. Skal dere ha permisjon fra studiet? Jeg har egentlig ikke tenkt det, siden de kommer så ubeleilig med 10 mnds permisjon og ferdig mars09. Jeg hadde vel rundt 90000 i fjor tror jeg, grensa på lånekassen gikk ved 113 000 tror jeg, så får vel ikke mer utbetalt enn jeg har tjent. Jaja, har vel god tid til å finne ut det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...