Gå til innhold

Jeg sliter sånn om dagen...

Anbefalte innlegg

... og finner ikke glede ved noen ting :o(

I går var det to uker siden jeg mistet mine spirer. Hvert besøk hos gynekologen og på sykehuset har vært et mareritt med konstant påminnelse om hva vi har mistet. Det vrir seg i magen hver gang et nytt par kommer lykkelige ut med UL-bilder...

En nær venninne er nå gravid for tredje gang, men vurderer abort..

Livet er virkelig urettferdig!!!

Synes faktisk at det bare blir verre og verre for hver dag som går. Utrolig hvor mye vi må gå igjennom vi som er her inne.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10588503-jeg-sliter-s%C3%A5nn-om-dagen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Anonimo! Først og fremst er jeg VELDIG lei meg for at det ikke gikk veien for dere alikevel!! Jeg fikk så vondt av deg, og synes det var forferdelig dårlige nyheter...

Skal du i vei igjen nå eller?

Lindeberg sa at vi kunne ta en prat i november ang mulighetene mine videre, men jeg er så utrolig sliten og viljeløs om dagen jeg også. Ønsker ingenting. Alt er bare trist. Jeg ble jo ikke engang gravid, men merket at jeg er helt utkjørt. La så utrolig mye energi og krefter i dette forsøket som alikevel gikk rett i vasken. Spiste sunt, tok akupunktur 1 gng i uken(og da kjørte jeg 2 timer en vei hver gang!), trimmet mer, levde bra - og så var alt bare bortkastet. Føler meg konstant trøtt og sliten. Vet ikke engang om jeg vil igang på nytt. Nå er det uaktuelt uansett pga økonomien.

Så har det ist seg at mannen min sin siste sædprøve ikke er ok! (har vært i kontakt med Andrologisk senter). En gammel infeksjon sitter igjen og kan ha noe å si....

Dette burde ha vært sjekket før vi satte igang med IVF. Så jeg er temmelig frustrert. Nå går han på antibiotika.

Håper alt går veien med dere da. Uansett hva dere velger å gjøre.

Det blir mange tunge og triste stunder midt oppi forsøka , har jeg kjent....og ikke minst lest her inne.

Ingen som ikke har vært borti det , skjønner bæret heller, virker det som...

Nå har ikke jeg mista , men det ble liksom til at en fikk en sorgreaksjon for det.

Håper det går bedre neste gang for alle =)

Tusen, tusen takk for alle trøstende ord :o)

Det er godt å ha dere her inne!!! Jeg har bestandig hatt et nytt forsøk å se frem til og det har hjulpet meg mye. Ser i dag at jeg burde kanskje ikke ha tatt forsøkene så fortløpende, men av natur må jeg ha noe å se frem til.

Det er lov å glede seg over alle oppturene, men også nødvendig å bearbeide sorgene som vi opplever i denne karusellen.

Ny resept er på vei fra Nordica :o) Neste mandag reiser vi på ferie :o) Så får vi se når tanten dukker opp og om vi rekker et nytt forsøk. Ellers satser vi friskt måneden etter.

Ha en fin dag, alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...