Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg burde skytes.. Er i 5 mnd , å er stooor røyker jeg. Røyker like mye som før-.. Å har ikke lyst å slutte. Jada jeg vet alt om morkakeløsning , skadelighet ovenfor babyen osv, og ønsker selvsagt ikke skade barnet mitt. Men dette med røyking i svangerskapet når liksom ikke inn på meg, jeg klarer ikke skjønne alvoret & realitetene. Jeg tenker, det går sikkert bra! Jeg vet jeg kommer til å bli en god mor , med sunne fine verdier, jeg vet at det blir ikke røyking foran barnet mitt , verken hjemme , eller i bil , osv. Men jeg røyker NÅ jeg.. Morgen røyk , kveld , middag , sex , røyk røyk røyk. Jeg smugrøyke , og kan overhode ikke stå for det jeg gjør. Dvs , at jeg forteller det til folk , eller viser det offetnlig! Trist ja! Dette skrev en anonym Og når hun da får tilbake meldinger som ikke er positive, da blir det ramaskrik uten like! Hvorfor komme med et sånt innlegg da? Dette er et forum for alle, og hvem som helst kan komme med sine synspunkter og meninger. Sannheten er at dere som røyker i svangerskapet ikke tåler å få fakta skrevet svart på hvitt! Så hvis dere ikke takler å få en kjennepreken; drit i å fortell om røykingen deres her, og forgift barnet deres i stillhet, for å diskutere dette blir bare for dumt! Mvh
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 HI innrømmer jo for seg selv & sine medmennesker her på BIM at hun gjør noe dumt.... Støtter HI jeg
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Nettopp. Dere innrømmer at dere gjør noe dumt, men tåler dere å høre det? Nei! Da begynner dere automatisk å angripe de som HAR vært flinke og faktisk har klart å slutte... Skjønner ikke dobbeltmoralen, men det er vel en måte å prøve å heve seg på, når dere egentlig vet at vi er bedre mennesker enn dere...
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Fy faen, sorry ordbruken, men kunne virkelig ikke vært mer enig! For noen blåste kj***inger som skader sine egene barn. Er man ikke klar for å slutte å røyke, så er man heller ikke klar for å bli gravid!! Gravide røykere får slutte å komme med alle de dårlige unnskyldningene sine og ta tak i problemet og slutte! Tror ikke hun du skriver om over kan "bli en god mor , med sunne fine verdier, jeg vet at det blir ikke røyking foran barnet mitt , verken hjemme , eller i bil , osv." som hun selv så pent sier det! Fy faen! så ubeskrivelig egoistisk og utrolig umodent! Hun bør vokse opp og se realiteten i øynene og gripe tak i sine egene uvaner og gjøre noe med det i stede for å sutre på BIM!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 En av grunnene til at røykedebatten er her er fordi vi som røyker kan snakke sammen om hvordan vi enten vil gripe problemet eller for å forklare til andre røykere at vi har et problem. Og det som begynner å bli våres problem nå er at de som ikke røyker kommer inn og kaller oss for blåste kjerringer og virkelig kritiserer oss, noe som vi godt kunne klart oss uten. Så til alle ikkerøykere som kommer inn på røykedebatten så ønsker vi gjerne at siden blir forbeholdt for røykere og ikke alle de som hater oss for våre gjerninger.Vær så vennlig å la oss diskutere sammen i ro uten fordømminger.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #6 Skrevet 10. oktober 2007 Det står ingen steder at vi som klarte å slutte ikke har lov å diskutere. Dere har godt av å høre det, i stedet for å sitte å synes synd på hverandre. Mer tragiske kjerringer finnes ikke! Det heter røtykedebatten, så da må dere tåle å høre at folk ikke er enige med dere. Ta deg sammen og bruk kreftene dine på å slutte, egotryne!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #7 Skrevet 10. oktober 2007 Skjønner ikke hva dere egentlig har å diskutere. Røyking er stygt gjort mot barna deres, og dere bør slutte hvis dere bryr dere om barna! Er vel ikke noe å diskutere det vel!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #8 Skrevet 13. oktober 2007 Enig! Ikke kom her og fortell hvor fæle dere er, uten å tåle å få tilbakemeldinger på det. Hadde det vært meg, hadde jeg vært så flau... Og hele omgangskretsen min ville fordømt meg, noe jeg ville hatt full forståelse for. Tenk på barna og ikke på dere selv, det bør dere kunne nå som dere skal bli mødre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå