Gå til innhold

April: Sportsgodteri

Anbefalte innlegg

Skrevet

The magic word....

Bare man kaller grønnsakene sportsgodteri så gumler han det i seg...

både stangselleri (!) og gulrøtter skåret i tynne stilker går ned på høykant. Kålblader og slatblader.....?!?!?!? Alt dette har før vært Æ-S-J!!

Nå kommer han t.o.m. og spør etter sportsgodteri i stedet for kjeks og andre greier det bare blir bråk om når han ikke får.... Og jeg skjærer og hakker og skreller for harde livet :-))

Hadde neste gitt opp å få han til å spise grønnsaker, så YYYYIIIIPPPPPIIIII sier nå bare jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he, ja det er ikke alltid så mye som skal til før de lar seg lure!! Makrell i tomat kan kalles sjørøvermat og her heter brokkoli grønne blomster... He, he... Det FUNKER å kalle ting noe mer gjenkjennelig...

Skrevet

hehe..tror ikke snuppa hadde skjønt hva sportsgotteri skulle være heller, så vet ikke om det hadde funka her.. men grønne blomster var jo lurt.. -men brokkoli spiser hun faktisk.. Stort sett eneste grønnsaken hun spiser.. :s

Skrevet

Ser ikke deres små på Lazy Town, eller? Her er Lille Sportakus hele dagen og løper rundt, slår "flikkflakk" (eller tror han gjør det ..... hihi) og hopper i ville krumspring og piruetter mens han roper " Noen er i trøbbel!"....og spør etter sportsgodteri, selvsagt :-))

Skrevet

Hi, hi, det var jo kjempesmart tips. Alt som heter noe med kake eller godteri er supert i småens øyne. (Er redd ordet "sportsgodteri" har helt motsatt effekt på meg..... Huff, må prøve å bli litt sunnere altså.)

Ser forresten for meg junior hos deg som turner rundt på gulvet :-)

Skrevet

hm..bare vi som plassere poden foran Tv-Junior på løradager og sover videre????? Ja....folkens...er jo en av fordelene med å BARE ha aprilbarnet da dere *erte, erte*.....nyt det mens du kan, Yaddaline *S*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...