ApriIbaby Skrevet 8. oktober 2007 #1 Del Skrevet 8. oktober 2007 The magic word.... Bare man kaller grønnsakene sportsgodteri så gumler han det i seg... både stangselleri (!) og gulrøtter skåret i tynne stilker går ned på høykant. Kålblader og slatblader.....?!?!?!? Alt dette har før vært Æ-S-J!! Nå kommer han t.o.m. og spør etter sportsgodteri i stedet for kjeks og andre greier det bare blir bråk om når han ikke får.... Og jeg skjærer og hakker og skreller for harde livet :-)) Hadde neste gitt opp å få han til å spise grønnsaker, så YYYYIIIIPPPPPIIIII sier nå bare jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig mamma... Skrevet 8. oktober 2007 #2 Del Skrevet 8. oktober 2007 He, he, ja det er ikke alltid så mye som skal til før de lar seg lure!! Makrell i tomat kan kalles sjørøvermat og her heter brokkoli grønne blomster... He, he... Det FUNKER å kalle ting noe mer gjenkjennelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 9. oktober 2007 #3 Del Skrevet 9. oktober 2007 hehe..tror ikke snuppa hadde skjønt hva sportsgotteri skulle være heller, så vet ikke om det hadde funka her.. men grønne blomster var jo lurt.. -men brokkoli spiser hun faktisk.. Stort sett eneste grønnsaken hun spiser.. :s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 9. oktober 2007 Ser ikke deres små på Lazy Town, eller? Her er Lille Sportakus hele dagen og løper rundt, slår "flikkflakk" (eller tror han gjør det ..... hihi) og hopper i ville krumspring og piruetter mens han roper " Noen er i trøbbel!"....og spør etter sportsgodteri, selvsagt :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 9. oktober 2007 #5 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hi, hi, det var jo kjempesmart tips. Alt som heter noe med kake eller godteri er supert i småens øyne. (Er redd ordet "sportsgodteri" har helt motsatt effekt på meg..... Huff, må prøve å bli litt sunnere altså.) Ser forresten for meg junior hos deg som turner rundt på gulvet :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 9. oktober 2007 hm..bare vi som plassere poden foran Tv-Junior på løradager og sover videre????? Ja....folkens...er jo en av fordelene med å BARE ha aprilbarnet da dere *erte, erte*.....nyt det mens du kan, Yaddaline *S* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå