Gå til innhold

hva er deres symtomer?


JuniBbay:)

Anbefalte innlegg

har jo selvsagt begynt og få mye kramper i beina jeg da, og mere og mere trøtt blir jeg, kvalmen kommer mere og mer, og stikker enda nederst i magen og strekker seg mye...

 

er 7+3 i dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LItt trøtt, litt frossen og litt kvalm når jeg er sliten. Men har det ganske fint med symptomene mine.

 

Er blitt litt amper, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ekstrem trøtt her,men kan tenkes på grunn av lillemann min holder på og får tenner og at det blir lite søvn.Ellers så spyr jeg en del og har veldig vondt nedentil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er umenneskelit trøtt og atter trøtt. Fungerer 4-5 timer om dagen noe som er lite forenelig med å ha en aktiv tulle på 3 fra før. Ellers småkvalm m brekninger spes når er trøtt og sliten. Vondt i korsrygg og litt stikninger, ellers sure oppstøt og tissetrengt :) Hurra! Er 9+2 så håper på en snarlig bedring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 8+0 i dag, og jeg er kvalm til kvelds, dette forsterker seg dersom jeg ikke sovner tidlige,,,så jeg er trøtt. Ellers er puppene ganske ømme. Men synes jeg kjenner med forunderlig lite gravid.

Men har sjekket slik at alt er i orden så langt, dette ved ul.

 

Skal vell ikke klage på for lite symptomer...

Håper jeg snart er mamma til tre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ca 9+6 og føler at symptomene har blitt enda sterkere,selv om jeg har hatt de samme symptomene hele tiden.Veldig ømme bryster,måten de er ømme på har faktisk endret seg.Stikker og strekker og føles ømt i magen.Har ikke mye matlyst og føler meg ganske uvel.Samtidig er jeg ofte sulten.Våkner om natten og må tisse,så jeg sover ikke veldig godt føler jeg.Føler meg sliten og trøtt.Og alt sammen blir forsterket hvis jeg anstrenger meg eller stresser eller er sulten.

 

Men jeg vil egentlig ikke klage,for jeg er veldig glad og takknemlig for at jeg er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite symptomer her.. Litt kvalmtil kvelden, og veldig aggressiv. Har ønset meg mer symptomer for det er så rart å ikke ha noen syns jeg. Huff, når så kvalmen setter skikkelig inn angrer jeg vel på at jeg savnet den ja:)

6+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ingenting jeg...får liksom litt panikk da..men er vel ikke så langt heller..4+6..hadde noen stikkende bryster for en uke siden, men kjenner ikke noe nå,....andre som har det slik??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 11+ 2 i dag og har til nå egentlig ikke hatt det så aller værst synes jeg. MEN de siste dagene har nesten vært ulidelige,- trøtt, sur, griner for alt, kvalm og svimmel som en gammel fyllik. Håper det bare er et lite rykk, så jeg kjenner at alt er bra før jeg hopper over til 2.trimester :) Orker ikke å ha det slik kjenner jeg..

Skal satse på at dagen i morgen blir brdre, for på onsdag må jeg på jobb! :)

 

Lykke til dere andre plagede, men lykkelige gravide :)

Vi fikser dette!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg merker ikke stort til noe ennå. Men er bare 5+2. Ømme pupper og stikking i underlivet. Er også litt trett, men ikke plagsomt ennå. Men har veldig svingninger i humør. Kan grine av ingenting og alting og blir litt sur:))

Men jeg er supertakknemlig for at jeg er gravid <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er konstant kvalm, hele dagen og natten med. Føler meg nesten fyllesyk, skikkelig uggen... Brystene gjør sabla vondt, men det kan jo være at de er vondere en de skulle vært, pga brystreduksjonen min for ett år siden, mye arrvev inni... ellers er jeg en del trøtt, og kortpustet, virker som om kondisen forsvant ut i det store intet når jeg ble gravid.. svetter mye og er litt svimmel, mannen sier også at jeg har vært i særdeles eksplosivt humør i noen dager nå, men det tror jeg kommer av at denne pokkers kvalmen ikke vil gi seg... men ellers føler jeg meg toppers... jobber 7-14 timer om dagen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...