Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 hvordan er formen? jeg skal ha 13, juni:-) og kjenner ikke noe egentlig..har en del utflod, og kjenner av og til det stikker til nede , og har fått litt tyngre bryster som det har stukket i tidligere..det som jeg kjenner nå er en tørr smak i munnen, er mye tørst..:-) ellers frisk..er litt urolig, har mistet 3 ganger i fjor, 2 ma og en abort ved fødsel uke 16. pga hjerteformet livmor som er operert nå..:-) lettet litt på trykket nå:-)
smuppemor Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Oi, håper virkelig det går bra med deg nå da! Formen min er vel ok, egentlig...Er bare såååå happy for at jeg er gravid, så skal takle div. plager.... har termin ca 9 juni og har bekkenløsning, luft, kvalme(bare enkelte dager), ømme bryst, "treg mage", tørst, og utifra legen litt trøbbel med varmereguleringa...? Trodde selv jeg hadde feber flere kvelder på rad, men målte og temp`n var helt fin. Men det er mest i kinna jeg føler det koker, ikke konstant, men kommer og går...aldri hørt om det før, men går vel over etterhvert...
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 varme ja den kjenne eg litt til, våkner midt på natten og svetter..er våt bak i håret--pleier vanligvis fryse:-) er dette din første??
snart 3barnsmor:) Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg har termin ca 15 juni. Er bare så overlykkelig. har prøvd ei stund og endelig klaffa det. Men jeg ble vel litt utålmodig òg Jeg er i fin form, har merket at jeg blir litt mer sulten enn før, og at jeg ofte må på do også syns jeg at jeg fryser mer. Brystene er ømme, og magen sår, stikker så. men er bare så glad nå. Håper det går greit for deg
Supermamm Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Har termin 16. juni, akkurat funnet ut at jeg er gravid: ) Kjenner ikke så mye nå egentlig, hadde endel mensmurring i slutten av forrige uke, men nå er det mest at jeg ikke har så god matlyst selv om jeg vet jeg er sulten. Ellers kan jeg bli litt uggen når jeg er tom i magen. Også fryser jeg veldig og har litt hetetokter om hverandre... Med første mann ble jeg veldig kvalm og det var omtrent da jeg var en uke lenger på vei enn nå så jeg håper inderlig jeg slipper unna denne graviditeten. Håper et går bra med deg denne gangen da!
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Hei ) Jeg er 6 uker på vei, har forløpig termin ca 6. juni, og har superømme pupper, litt "øm" nederst i magen, + stikninger av og til. Litt mer utflod enn vanlig. Har en jente på halvannet fra før, blir fryktelig spennende og se hun bli storesøster...!
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Hei Jeg har foreløpig termin 2. juni. Mistet sist jeg var gravid, så håper og satser på at dette er en stayer Har sykt ømme pupper (!!! kjenner at de er der 24/7!), mørkere og større areola, tydeligere blodårer, mye mensmurringer og til tider smerter, økt utflod, hodepine, er tørst, kvalmen kommer og går (våkner ofte om natten og er kvalm) og har stikkinger i bekkenet/rompa og nedover låret - kanskje antydning til BL? Ikke moro... Men alt i alt, så er jeg bare så sinnsykt glad for å kjenne på kroppen at den er gravid Ønsker dere masse lykke til i svangerskapet!
annhelen Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 Åååååå. Alt det som stemmer med dere stemmer med meg og. Har regnet her på dataen at eg skulle hatt termin 21 juni. Men testen visste negativt i dag. Er det fremdeles håp for meg?? Please svar.
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #9 Skrevet 8. oktober 2007 bl?? hva er det?? jeg har og hatt litt små smerter nedover føttene..og til du med neg, test_ jeg hadde neg test dagen etter ikm og pos tre dager etter..kan ha litt håp ja:-) lykke til:-)
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #10 Skrevet 8. oktober 2007 Hvis du skal ha termin 21. juni er du bare 3 uker og 4 dager på vei... Dvs 25 dager ut i syklusen din. Normal menssyklus er 28 dager. Da er det mulig det er for tidlig å teste enda, at du ikke har høyt nok hcg nivå i kroppen til at det slår ut på tester. Vent til du er over IKM og test da. Eller (gud forby) vent på tanta...( Håper du slipper det siste ;o)
Smæchs!!! Skrevet 8. oktober 2007 #11 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg var frisk som en fisk fram til igår jeg. DA kom den "herlige" kvalme. Var da 6+2, så det kan nok komme fortsatt:) Nyt det mens du kan du:)
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #12 Skrevet 8. oktober 2007 hehe, eg va me på bl..bekken løsning:-) ikje at eg mener det e bra..men ler litt av meg selv som ikkje tok an:-)
smuppemor Skrevet 8. oktober 2007 #13 Skrevet 8. oktober 2007 Dette er mitt tredje barn... det rare med varmen jeg skreiv om lenger oppe er at jeg svetter ikke elller noe..men kan bare plutselig bli kokvarm i kinna..Eller jeg føler meg kokvarm, mannen min mener jeg ikke er så varm..Kjenner det litt i resten av ansiktet også, men i kinna det er verst... Rare greier. Må si jeg har aldri hatt så mange bivirkninger med de to første, men hørt det kan bli mere når en har fått barn før...
smuppemor Skrevet 8. oktober 2007 #14 Skrevet 8. oktober 2007 Ja,ja... bivirkninger eller symptomer....dere skjønner;)
junibaby-08(L) Skrevet 9. oktober 2007 #15 Skrevet 9. oktober 2007 Har termin 10.juni jeg, og formen er bra så lenge jeg spiser ofte for å lindre noe kvalme:-)
-lucy- Skrevet 9. oktober 2007 #16 Skrevet 9. oktober 2007 hei alle dere i samme - lykkelige - situasjon!! jeg har termin ca 11 - og lengter etter symptom! ble beroliget når jeg leste her - er også veldig tørr i munnen, tørst, litt tyngre og større bryst - ikke noe særlig ømme, litt stikkinger og mensmurringer, men kunne gjerne vært mer, og savner kvalme sikkert fordi jeg mistet i ma sist, og ser på symtom som forsikrnig om at noe er på gang. Men vet jo at mange ikke blir kvalme - heier på at det lille trollet mitt kommer seg gjennom dette - og alle deres også!!
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #17 Skrevet 9. oktober 2007 hei lucy, skal ha to dager etter deg,13.juni.har det helt likt , mistet 3 ganger og kjenner jeg kunne tenke meg og spy denne gang..mange blir nok irritert når eg sier det, men tror jeg hadde slappet litt av då..:-)
Gulljenta mi:) Skrevet 9. oktober 2007 #18 Skrevet 9. oktober 2007 Merker ingenting jeg heller. Termin 2.juni. Kanskje litt ømme pupper, men ikke noe fremtredende. Har hatt en MA tidligere. Men det er visst veldig forskjellig fra person til person. Noen har mange symptomer, og noen ingen. Og det går jo bra som oftest.
AnneTe Skrevet 9. oktober 2007 #19 Skrevet 9. oktober 2007 Melder meg inn her jeg også....er endelig gravid igjen etter flere "mislykkede" svangerskap. Har termin ca. 9. juni og gleder meg stort. Har litt symptomer allerede i form av veldig ømme og tunge bryster og er veldig oppblåst i magen. Gleder meg til å rope det ut til venner og familie!! klem
sofia 27 Skrevet 9. oktober 2007 #20 Skrevet 9. oktober 2007 Har de fleste symtomerna jag..Litt kvalme, oppblåst mage, murringar og "mensmerter" (iblant veldigt ont),hard mage og antaglivis en soppinfeksjon på gang (som tydligvis er vanligt når man er gravid).. I tillegg har jag veldigt ont neders i ryggen, og klarer ikke å sovne på kvelden pga dette..Har slitit med Bechtrews i flere år,så bekkenet er allrede "svagt"..Lurer på hvordan dette ska gå.. Forøvrigt så er allt bare bra=) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå