Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy søren, fra lykkerus til tårer på noen få timer...! Er i min sjette uke, fornøyd og blid. Helt til det begynner å blø. Lite til å begynne med, men så mer og mer. Og jeg prøver å være positiv leeenge. Har vært sånn i 3 dager nå, og i morgen skal jeg på UL for antagelig å konstantere triste nyheter. Uff og æsj!

Men, håper jo selvføgelig på et lite mirakel. Mange solskinnshistorier her inne, så jeg tenker kanskje, kanskje... Håper flaksen er på min side denne gangen!

Bare et lite hjertesukk... Og lykke-til-klem til alle dere andre her inne :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei på deg, vet akkurat hvordan du har det..har mistet 3 ganger..men siste gangen blødde jeg fra uke 7 til 16 og alt var fint, men mistet i uke 16 pga livmor feil..men legene sa at mange blør under svangerskapet så trenger ikkje vær noe galt..håper at alt er fint med deg:-) og at lille spiren din er på plass i morgen:-) klem

Skrevet

Å tusen takk for gode ord! Gruer meg så innmari! Vet at 6 uker ikke er langt, men likevel! Skal uansett bli godt å få vite.

Klem!

Skrevet

å.... håper dette er en solskinnshistorie!!!! Håper vi hører fra deg i morra og at alt står bra til!!

Lykke til.. masse varme klemmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...