mirr Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg var syk rundt uke 7 og drakk halvannen kopp med sånn influensate, som egentlig er svak medisin. Nå leser jeg, at man slett ikke burde det. Ble litt bekymra. Hva har dere hørt og tror? Små mengder med medisin, er det farlig?
mirr Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 8. oktober 2007 Uke 8 var det vel, men det blir egentlig det samme
Overrasket,men veldig glad Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Har ingen fagkunnskap om dette,så jeg vet jo ikke om det kan ha vært skadelig.Men tenk på at de fleste spiser eller drikker noe de egentlig ikke skal,enten før de vet om graviditeten eller fordi de glemmer seg bort/ikke vet at det kan være skadelig.Og det går som regel bra når det er snakk om moderate mengder.Så jeg syns du skal slappe av og ikke bekymre deg så mye over dette,selv om jeg skjønner veldig godt at du er bekymret.Tenker mye på hva jeg har spist før jeg visste om graviditeten selv.Du kan evt spørre legen hvis du tror at det er veldig farlig.
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 er sikkert ikke så farlig, jeg har hatt halsbetennelse og gått på pencelin og trodde jeg mistet underveis og legen sa jeg hadde mistet så drakk alkohol en helg, to uker etter var jeg i uke 9..og legen sa det ikke gjorde så fryktelig mye..men er du redd så ta en fort tlf til legen din eller apoteket..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå