Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 ...på flaske!! Jeg er en overprodusent av melk, og håndmelker derfor ut når jeg får melkespreng..Pumper jeg, så produserer jeg mer og det trenger jeg overhodet ikke! Men tenkte å melke på flaske, sånn at pappa'n kan gi også..!! Hvordan håndmelke på flaske, og samtidig ha det sterilt? Noen som vet? Erfaringer rundt dette?! Koke flaske rett før? Vaske puppen?
J`s mamma Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg vasket puppen og hendene først, så melket jeg i et glass som jeg slo over på flasken etterhvert som det ble halvfulgt (dette for at jeg ikke skulle søle ut melk). Dette satte jeg i kjøleskapet med lokk på til jeg skulle gi det. Funket bra det.Kokte jo og flaskene som vanlig, men ikke noe mer,...
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Det er jo en god regel å vaske først, men det er ikke nødvendig å koke hånda, puppen og melka;P morsmelk inneholder naturlige bakteriedrepere så det er ikke så farlig om feks fingertuppen berører melka før barnet får den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå