Gå til innhold

Fortalte til sjefen idag! *sukk*

2008 og 2011 mamma

Anbefalte innlegg

Føler meg 10 kg lettere idag!!!:)

Jeg hadde medarb.samtale på jobb idag (er sykepl.), så da falt det seg naturlig å fortelle det. Er 10 uker på vei. Var ganske så bekymret siden jeg jobber 6 mnd. kontrakter (vikariat), og hvordan det ville bli når min nåværende kontrakt går ut osv. (Om jeg fikk fortsette der...) -JADA!!! Så mange bekymringer for INGEN TING!!:)) Klart jeg fikk fortsette der... Og sjefen skulle til og med ordne fast stilling til meg nå, slik at jeg har noe trygt, fast å komme tilbake til etter permisjon! Hun gav meg en klem og sa at dette skulle gå så fint atte!:) Jeg måtte baaare komme å si fra hvis jeg trengte tilrettelegging etc. etterhvert!

Tror man ofte bekymrer seg litt mer for sånne ting, enn nødvendig.........ENDELIG ER NYHETEN FORTALT!!!!

Lykke til dere andre som ikke har hatt den store "samtalen" enda!!!:)

Fortsetter under...

Hei:)

Åh så deilig det er å få den samtalen unnagjort. Jeg misunner deg:) er ikke mer en 6+1 i dag så tenkte å vente til jeg hadde vært hos legen. Men når det er gjort tror jeg at jeg skal forte meg å få det gjort så er jeg ferdig med det. Heldig som får ordna deg en fast stilling da. Gratulerer:) Lykke til videre med graviditeten;)

Au au... den er kjip!:( Ja det virker som det er veldig mange iskalde og egoistiske sjefer der ute. Jeg var også ganske spent på hvordan det ville bli tatt imot. Men heldigvis!! Og har inntrykk av at det er flest mannlige sjefer som har den negative holdningen til graviditet blant sine ansatte. De skjønner seg vel ikke på sånne ting, de.. Hmmm.. Så nå er du uten jobb?:( Stakkars deg da! Slem sjef du hadde syntes jeg!

• 2 uker senere...

Annonse

så bra da! jeg begynner i ny jobb til torsdag...væææ... og er 11+1 i dag. tenkte og jobbe der et par uker før jeg sier noe, så de får et greit intrykk av meg først. uff håper det går greit. var jo ikke gravid når jeg fikk jobben og det var ikke akkurat planlagt dette her. men veldig gledelig når man har fått summet seg..hehe.... Håper sjefen tar det like pent som din!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...