Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Hei, jeg heter Ola, Jeg har kjærring fire unger og jeg jobber på en kremfabrikk. En dag kom sjefen bort til meg og sa "Ola er du opptatt" Jeg sa "nei" Ha sa "Visp denne kremen med høyre hånd" osv. Eller Hei, jeg heter Ola, Jeg har kjærring fire unger og jeg jobber på en knappefabrikk. En dag kom sjefen bort til meg og sa "Ola er du opptatt" Jeg sa "nei" Ha sa "knapp denne knappen med høyre hånd" osv. Jeg mener, knapp denne knappen? Det er jo helt meningsløst...han jobber da for pokker på en kremfabrikk
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 YES! Da er det foreløpig 2-1 til kremfabrikk=D
grå :) Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 jeg har lært knappefabrikk, men tror ikke noen av dem er feil
Dronningen! Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 Knappefabrikken er i hvertfall den danske versjonen, den norske vet jeg ikke:o)
Monajenten Skrevet 8. oktober 2007 #10 Skrevet 8. oktober 2007 Hihihi så morsomt!! Jeg har aldri hørt originalen, men da vi gikk på barneskolen, laget jeg og tre venninner en annen versjon ved hjelp av hun ene sin mamma. Den sang vi foran klassen:) Hei, jeg heter Sissel, jeg har mann og et barn, og er lærer for en andreklasse. En dag kom rektor inn til meg og sa: "Sissel, har du det travelt?" Og jeg sa nei. Han sa: "Tørk av tavlen med din høyre hånd." osv.
tvkrus Skrevet 8. oktober 2007 #11 Skrevet 8. oktober 2007 jeg har lært den san, men det er mange variantar ”Hei, - jeg heter Johnny jeg har kone, fire barn og jeg jobber hele da`n på en knappefabrikk. En dag kom sjefen inn til meg og sa: Johnny, har du det travelt? og jeg sa: Nei! Ta da din høyre hånd og trykk på denne knappen her.” Fortsette med bevegelsen mens man synger videre. Blir ganske morsomt etter hvert som det kommer flere bevegelser! Hei, osv. ....Venstre hånd …Høyre fot …Venstre fot …Rompa …Tunga og eventuelt flere morsomme påfunn!!!
Turtle Skrevet 8. oktober 2007 #13 Skrevet 8. oktober 2007 har lært "vri på denne bryter'n med din høyre hånd" ellers likt som tvkrus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå