Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Hei igjen :-) Du har jo vært så flink til å svare tidligere, så prøver meg igjen jeg :-) Vi har hatt enorm fremgang på mat og hun har spist som en hest, så utrolig godt å se! Og hun sover uten å gråte el.l også veldig deilig ja :-) Snakket med lege og de mente hun mest sannsynlig hadde melkeallergi i tilegg til refluks siden hun ble bedre bare vi kuttet ut melkeprodukter før losec`en. På lørdag hadde vi gjster og regnet ikke med at snuppa skulle spise med oss. Jeg stekte dermed kylling med masse vanlig melange. Men jammen ville ikke snuppa ha, så hun spiste 4-5 biter, vi tenkte at det sikkert var greit. Natt til søndag og natt til at dag har hun grått mye igjen, og verken i går eller i dag vil hun ha mat. KUN velling. Begynner å gråte når vi setter oss for å spise og sier NEI!! Kan man virkelig få så stort utslag om det er melke/lactose allergi eller tror du det bare er en tilfeldighet?? Blir litt usikker, men nå har hun jo vært så bra siden vi begynte med dette.
Viggi Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Ja har hun melkealergi er reaksjonen kontant. Jenta vår fikk utslett over hele kroppen... når jeg hadde spist matvarer med spor av melk, mens hun fikk brystmelk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå