Gå til innhold

Nå er det sånn igjen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fleste innleggene her nå handler om "bli gravid" spørsmål.. Jeg mener virkelig ikke å være ufin,og jeg har tatt det opp før.. Det er ingen her med legeutdannelse. Og disse graviditetstestene på apoteket er sikrere enn hva vi her inne kanskje skulle mene og synse. Hva er egentlig poenget? DU kjenner kroppen din. Ikke jeg. Dere inne på Bli gravid,kan hjelpe hverandre. Det er flere der inne som faktisk har fått før. Det som er merkelig,er at alle sine symptomer er forskjellige! Det er umulig å for oss her å vite.. Desverre.. Dette forumet heter 1.trimester. For de som er gravide.. Jeg vil at vi som er gravide skal kose oss med de voksene magene,utveksle erfaringer og bekymringer.. Det er jo heller bedre at vi kommer en tur innom Bli gravid i ny og ne da.. For å se om vi kan hjelpe.. Jeg prøver å ikke være frekk nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror mange av disse spørsmålene faller her inne fordi det her er en gjeng med damer som nettopp har funnet ut at de er gravide - og som da kan dele det de opplevde av symptomer og andre tegn før testen slo ut positivt.

Mange av damene på bli gravid-forumet har aldri vært gravide før, og aner derfor egentlg ingen ting av hvordan ting skal kjennes ut - i forhold til dere her inne. Selvfølgelig er det individuelt hva man får av symptomer, men veldig mye går igjen ...

Barn i magen er et forum med kjempestor aktivitet, og nye innlegg pøser på hvert minutt. Dersom man skal forsøke å kontrollere hvilke innlegg man vil ha hvor, tror jeg det blir fryktelig kjedelig å bruke nettet som informasjonkilde. Jeg tror det enkleste er å la være og svare dersom du ikke vil - er nok av andre som er behjelpelige med å svare usikre prøvere.

Jeg for min del var så kry og stolt den dagen testen min viste positivt, at jeg svarte med glede de som lurte :)

Skrevet

Kunne ikke sagt det bedre selv...... denne diskusjonen kommer dog opp ganske ofte, og de fra BliGravid blir knallfornermet hver gang, hehehehe! Gleder meg til 2.tri jeg, der er det ikke så mye 'er jeg gravid/sa/ma/mensen/osv spørsmål...

Skrevet

hehe, se der ja....

de er faktisk veldig flinke til å svare på sånnt inne på bli gravid og. stilte mine spørsmål der jeg, og fikk alltid gode svar tilbake.

Skrevet

Nå er ikke jeg prøver enda, og har vært gravid før, så har ikke samme behovet. Men skjønner de som sagt, og er selv en av dem som svarer uten å gidde og irritere meg over det. Er ganske mye annet å irritere seg over her på bim, enn om noen spør om dette kan være symptomer på graviditet.

Synes jeg da ...

Men alt er individuelt og folk er forskjellige. Om noen vil irritere seg over det, så får de gjøre det :)

Skrevet

Noen ganger blir det sinnsykt plagsomt ja..

Skrevet

OI OI OI...... Jeg tok opp akkurat det samme tema her i går og fikk bare pepper og kjeft!! Jeg er 100% enig med deg HI. Jeg var heller ikke ute etter bråk men ville bare gjøre folk litt oppmerksomme..disse som spør altså...at vi ikke vet allt om kroppene deres..liksom..:)

Bim består av jenter i alle aldre..mest jenter mellom 17 og 25 har jeg inntrykk av..(ingen negativ ting det asså). De aller fleste her inne er "anonyme" og ingen "kjenner" godt nok noen. De som faktisk er utdannet sykepleiere,jordmødre og leger er vel heller av det sjeldnere slaget som holder til her inne. Så det jeg lurer på er.. Hvorfor er det såå mange spørsmål her inne som egentlig burde vært myntet på leger eller synske!! Vi vet da virkelig ikke om du kan være gravid eller ei,det er det faktisk ingen som kan vite før du har tatt en positiv test!! synes det er veldig mange som stoler "blindt" på andre fremmede mennesker og svarene dems.. Hvis du er usikker på om noe er galt eller lignende så ta kontakt med legen din!! Jeg kjenner deg faktisk ikke,har aldri sett deg før eller tatt noen prøver av deg så JEG VET IKKE.Og er det andre ting dere lurer på annet enn graviditetsspørmål,tanker,symptomer og andre ting vi kan hjelpe til med her inne, Ja så ring legen,eller gå inn på lommelegen.no eller google problemet ditt!! Synes det blir alltfor mange fjerne spørsmål her inne jeg. Jeg blir faktisk litt provosert merker jeg......

Skrevet

ka er det som er problemet egentlig? har vært en del ganger inne på bim, blant annet i fjor oså..og ingenting har forandret seg nei! mye "hakking" på andre osv..bim er et forum hvor vi alle kan få lette litt på egne bekymringer og hjelpe andre. og det er ikke bare et forum for en person men mange!! det vil jo si at de som sliter og ønsker å bli gravid kan komme inn å 1 trimsemester og se kan vi skrive og spørre om det de sitter med..det blir jo opp til hver enkel om de vil svare? hvorfor leser dere de innleggene om dere blir så irriterte??? slutt nå med det tulle med den hakkingen på alle andre..

rett og slett bare dumt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...