Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Må prøve å rådføre meg med dere igjen. Hva skal jeg tro om at jeg blør ganske mye nå, friskt blod, på sprøytedag 5 i dag. Er redd for å mislykkes igjen. Jeg hadde jo mens, men det var som den aldri sluttet helt, og nå begynt ordentlig igjen. Hvordan går det da med slimhinne tro? Ringte sykehuset, skal på kontroll i morgen. Noen her som har lignende erfaring. Er bekymret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Mona ;

Bra du skal på kontroll allerede imorgen, så får du beskjed der :-)

Sikkert ikke noe å bekymre seg for før legen har sagt sitt - så pust ut imens og avvent til i morgen.

Husk at det er full "hormonell krise" mens vi dytter i oss alle disse greien, så litt ubalanse er nok ikke uvanlig.

Skjønner likevel at du er bekymret, men stress og bekymring gjør ikke situasjonen noe bedre for kroppen vår :-)

Oppmuntringsklemmer i massevis !!!

Skrevet

Jeg blødde frem til 4. sprøytedag. Min "stoppet" opp rundt 3. dagen, og begynte igjen med full styrke.. Fikk beskjed om at dette ikke var noe unormalt, da vi ikke har den vanlige "syklusen" lenger :) Fikk ut 13 egg jeg, så tror ikke det har noen innvirkning på produksjon. Lykke til i morgen, og resten av tiden =)

Skrevet

Takk for svar, begge to!

Det jeg er bekymret for er om livmorslimhinnen da blir tykk nok, sånn at egget kan feste seg. Men,men får se hva legen sier i morgen. Håper ikke flere forsinkelser nå!

Lykke til dere og, spennende tider dette.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...