Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Hjelp til å rangere disse guttenavnene?
prebs Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Nydelige navn. Rangerer: 1.Jacob 2.Henrik 3.Fredrik 4.Andreas 5.Jonatan 6.Ulrik Er så deilig å se noen enkle, greie navn midt i alle "adelsnavnene".... Eneste jeg ikke er så glad i, er Ulrik.
Skrømti Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 Etter min smak blir det slik: Andreas Henrik Fredrik Jonatan Jacob Ulrik
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 1. Andreas 2. Jakob (med k) 3. Henrik Alle disse 3 er noen veldig flotte navn, synes jeg. Jonatan minner meg om den oransje tannglassene som Jordan delta ut for 30 år siden, og kommer derfor ikke med på lista mi. Fredrik og Ulrik liker jeg heller ikke.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Fredrik Andreas Jacob Henrik Ulrik Jonatan Tror det må bli omtrent sånn...
Vipsenmamma Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Ulrik Andreas Jacob de tre andre havner nederst.
Milletrille Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 Hmm.... her var jo alle fine! Forsøker å rangere: Ulrik Jonatan/Jacob Henrik/Fredrik Andreas
Vannmann35 Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 1. Andreas 2. Jacob 3. Jonatan 4. Henrik 5. Fredrik 6. Ulrik
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #9 Skrevet 9. oktober 2007 Takk for hjelp folkens, koselig å høre at de fleste syns det er stor sett fine navn vi vurderer! Min favoritt er vel egentlig Ulrik, men har tenkt mer og mer på Fredrik... sannsynlig at det blir et av disse!
Søs... Skrevet 9. oktober 2007 #10 Skrevet 9. oktober 2007 Min sønn heter Ulrik, og er 3 år. Vi har fått så mye skryt av navnet! Og hva er det de sier...? Jo, at det er så mange som heter Henrik, Fredrik og Bendik. Derfor er det fint med en som heter Ulrik. Det er i samme gata, men mer spesielt ;-) Så jeg syns du skal velge Ulrik. Og om jeg skal rangere de andre; 1. Ulrik 2. Henrik 3. Fredrik 4. Jacob 5. Andreas 6. Jonathan - men jeg er som sagt litt inhabil ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå