Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 hei Jeg takker for meg inne på BIM, da jeg og mannen min har bestemt oss for å skilles. Har vært her inne i over 2 år og har sikker brukt flere tusen kroner på alle mulig slags tester. Min største erfaring til alle på "bli gravid"/"slitere" (skriver her inne på 1. trim for da kan jeg være anonym) er at man ikke skal stole på svake streker/skyggestreker/blå prikker på vanlig CB. Feks sist syklus gikk jeg 1 uke over og testet hele veien svakt svakt positivt/skygge UTEN å være gravid (og det var heller ikke SA da mens var helt normal eller mindre og blodprøve var negativ) og dette har skjedd uttallige ganger. I stede for å kaste bort penger på slike tester er det bedre med den digitale gravid/ikke-gravid testen. Den slår ut like tidlig om gir deg et "ja" eller "nei" og ikke "kanskje". Og test ETTER IKM, det sparer dere for enorme summer. Vet at dette innlegget har en negativ undertone, men jeg er 37 år, ny- singel og kommer kanskje aldri til å blir mamma, så jeg har lov til å tute ggggggggggggggrrrrrrrrrrrrr
jentahans Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 huff dette var trist...håper du har noen som stiller opp for deg og som du kan prate med i denne vanskelige perioden i livet..Håper det ordner seg til det bedre..
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 huffameg:( stakkars deg. så kjipt.. men vet du hva? det finnes jo flere måter å bli mamma på i "sen alder" også.. om du finner deg en mann senere, kan dere jo alltids adoptere. tror faktisk det går an å adoptere som singel også, om forholdene ligger til rette for det.. klem fra meg, og lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå